Message in the bottle: a brewery for a greener world
The HEINEKEN Hungária Zrt. has recycled 98 percent of the generated waste and 22 percent of its energy consumption is from renewable sources.
The HEINEKEN Hungária Zrt. also reduced its specific water consumption by 13.8 percent since 2008. These are only few of the results that the company achieved since 2010 when started its Tap a Better World 10 Years Sustainability Program. This year’s sustainability report with the additional results has been disclosed in an unusual manner in a bottle mail.
Related news
MaReSz’s Sustainable Event Planning Guide has been published
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian Association of Event Organizers: Sustainable Event Organization Guide Published
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New sustainability framework helps food supply chains
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
REGIO GAMES: billions in Christmas spending on the gaming market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl cookbook published
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >JYSK donates 3 million forints worth of furniture to the Oncology Institute
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

