Updated Diet Coke
Coca-Cola completely reviews the Diet Coke brand in order to make it more attractive to the younger generation. Besides the trendy new look, new flavours were also launched – although only in the USA for the moment. The new 350ml products have kept the silver and red Diet Coke colours, with one additional colour referring to the fruit flavour.
Related news
Coca-Cola changes CEO: COO takes the lead
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Coca-Cola waiting to innovate in dairy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This is how Coca-Cola and Budapest Bike Maffia support communities during the brand’s Christmas campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Hungarian professional leadership also shaped global economic decisions at the historic B20 summit in South Africa
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Foodora expands: it brought fast delivery to 21 new cities this year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >One hundred thousand smiles in ten years – The 10th Christmas SmileElves campaign has ended
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
