UNO by Real Madrid
Étteremlánc is erősíti a Real Madrid márkát a jövőben, amelynek első üzlete Mexikóvárosban nyílt októberben. Az alapítók, a Real Madrid és a Grupo San Pablo spanyol ingatlancsoport, innovatív gyorséttermi koncepcióval kívánják működtetni az UNO by Real Madrid nevű éttermeket.
A cikk a Trade magazin 2023/12-01. lapszámában olvasható.
A spanyol éttermi bizniszben bevett szokás franchise márkák kidolgozása és értékesítése, néha akár spanyolországi mintaétterem nélkül is. Ez a modell remekül illik a világszerte népszerű futballcsapat projektjéhez. Amíg a Real Madrid jól teljesít, nem kell nagyon magyarázni az érvet: a termékek minősége a legfontosabb. Az Uno kommunikációja szerint a klub világszerte 600 millió szurkolója egészséges, kiváló minőségű ételeket fogyaszt, összegyűlik, hogy együtt nézze a mérkőzéseket és megvásárolja a klub hivatalos termékeit. A gasztronómiai kínálat szendvicsekből, hamburgerekből, hot dogokból, salátákból és spanyol sonkákból, tapasokból áll. Nos, ezt hívják szinergiának! //
Related news
Nestlé ploughs investment into Mexico in latest pet-food capex project
The Purina pet-food facility in Silao is earmarked for SFr200m…
Read more >Budapest’s new cake
Twenty exciting confectionery creations competed in this year’s official birthday…
Read more >A kognitív hanyatlástól is védheti a nőket a növényi diéta
Összefüggést találtak a kutatók a növényi alapú étrend és az…
Read more >Related news
A new pocket opens on the SZÉP card with the name Active Hungarians
Everyone is the architect of their own health, the Active…
Read more >MTÜ: government proposals further strengthen the competitiveness of domestic hospitality
The government’s proposals further strengthen the competitiveness of domestic hospitality,…
Read more >Bagels of the Year 2024: Karl Confectionery and Még1kiflit Bakery on the podium
The Hungarian Confectionery Association announced the Beggar of the Year…
Read more >