UNO by Real Madrid
Étteremlánc is erősíti a Real Madrid márkát a jövőben, amelynek első üzlete Mexikóvárosban nyílt októberben. Az alapítók, a Real Madrid és a Grupo San Pablo spanyol ingatlancsoport, innovatív gyorséttermi koncepcióval kívánják működtetni az UNO by Real Madrid nevű éttermeket.
A cikk a Trade magazin 2023/12-01. lapszámában olvasható.
A spanyol éttermi bizniszben bevett szokás franchise márkák kidolgozása és értékesítése, néha akár spanyolországi mintaétterem nélkül is. Ez a modell remekül illik a világszerte népszerű futballcsapat projektjéhez. Amíg a Real Madrid jól teljesít, nem kell nagyon magyarázni az érvet: a termékek minősége a legfontosabb. Az Uno kommunikációja szerint a klub világszerte 600 millió szurkolója egészséges, kiváló minőségű ételeket fogyaszt, összegyűlik, hogy együtt nézze a mérkőzéseket és megvásárolja a klub hivatalos termékeit. A gasztronómiai kínálat szendvicsekből, hamburgerekből, hot dogokból, salátákból és spanyol sonkákból, tapasokból áll. Nos, ezt hívják szinergiának! //
Related news
America uses sterile flies to protect itself against the flesh-eating parasite – Mexican animal exports have stopped again
The United States has again suspended live animal imports from…
Read more >Heineken to invest over $2.7 billion in Mexico through 2028
Beer maker Heineken will invest $2.75 billion in different projects…
Read more >The laughing bunny has disappeared from the Mexican box of Nesquik
In Mexico, the well-known laughing bunny no longer appears on…
Read more >Related news
An agreement has been signed between BDPST Group and Budapest Thermal Baths and Thermal Baths Co.
DOME Kft., a member of the BDPST Group portfolio, and…
Read more >Belgians made 23.7 million trips in 2024
Belgian citizens made 23.7 million trips abroad in 2024, around…
Read more >