A new website was launched to promote more conscious nutrition habits
A national, representative research has highlighted the fact that although the food composition, preservative, sugar, color and energy content are important for the Hungarian consumers, their knowledge base on purchasing and consumption decisions is quite incomplete.
As a result, Coca-Cola Hungary has decided to launch a website the Okoscimke.hu site to help consumers navigate and expand their nutritional knowledge helping in responsible consumer decisions.
Related news
A star is born – say hello to dirty soda!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Ágnes Topor: “Many are unaware of the sales-boosting effect of vouchers”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Ben Stiller gets into the better-for-you soda space
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
XIXO’s summer prize game ended with record success – 10 million forints were won twice
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Solar energy is increasingly important in retail – more SPAR stores are powered by solar panels
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The autumn GLAMOUR days have arrived at Rossmann
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >