Új összefogáskampány indul a Magyar Termék védjegyes árucikkek népszerűsítésére
Újabb összefogáskampánnyal népszerűsíti partnerei védjegyes árucikkeit a Magyar Termék Nonprofit Kft. A hazaiban több van szlogennel indított több hónapos akciósorozat első etapja novemberben lesz, és 15 márka részvételével zajlik. A közösségi marketing eszközeit használva social media felületeken, illetve online platformokon és hirdetési megoldások segítségével irányítják a figyelmet a hazai előállítású, megbízható eredetű termékekre. A szervezet nem titkolt célja, a három éve kiemelkedő sikert aratott Vedd a hazait, védd a hazait! projekthez hasonló mozgalom létrehozása.
A cikk a Trade magazin 2023/11. lapszámában olvasható.
A Magyar Termék Nonprofit Kft. védjegyeinek valamelyikét mára közel 250 hazai gyártó mintegy 5500 termékén használja. A szervezet célja az elmúlt 17 évben nem változott: fókuszba helyezi a hazai előállítású, megbízható eredetű árucikkeket. Ennek pedig egyik leghatékonyabb eszköze a közösségi marketing, amely során a résztvevők kedvező költségvállalás mellett sokszoros kommunikációs értéket kapnak.
A fenti szellemiség jegyében indult most A hazaiban több van szlogennel a promóciósorozat, amelyet augusztusi, szintén nagysikerű minikampányuk, a Hazai Termékek Hónapja során vezetettek be.
Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője részletesen is beszámolt az új projektről:
„A hazaiban több van” üzenet kifejezően és hitelesen irányítja rá a fókuszt a magyar termékekben rejlő igazi értékekre, ezért úgy gondoltuk, önálló életre keltve egy több hónapos összefogáskampányt építünk a szlogen köré. Az online kommunikációs tér adta lehetőségeket integráltan kihasználva szeretnénk minél több fogyasztót elérni. Ennek érdekében az első, novemberi időszakban social media felületeken, valamint célcsoport targetált portálokon programmatic hirdetési megoldásokkal támogatott bannerek, valamint multiscreen megjelenések propagálják 15 védjegyes partnerünk termékeit” – nyilatkozta Benedek Eszter, azt is megemlítve, hogy A hazaiban több van összefogáskampányban részt vevők költségeit, többek között a grafikai anyagok gyártását is teljes mértékben a szervezet finanszírozza. A gyártók, valamint a kereskedelmi partnerek egyénileg is tudnak csatlakozni az aktivitáshoz. //
Related news
The Hungarian Product trademark gives companies a sense of community and customers reliable quality
Professional cooperation based on mutual benefits enables businesses to overcome…
Read more >Auchan launches its local supplier program in Debrecen
Auchan Hungary Ltd. has launched its local supplier program in…
Read more >Promotion of the Year 2025 awards presented on the Day of Promotions
Trade magazin organised the Promotion of the Year 2025 competition…
Read more >Related news
Corner stores are slowly disappearing: 22,000 stores have disappeared in four years
By the end of 2024, more than 5,200 retail stores…
Read more >From production to stores, Pandora is integrating its jewelry with SAP solutions
Pandora is looking to leverage the best of technology to…
Read more >