New offline concepts strengthen customer loyalty
According to shopping experience surveys conducted by PSFK, retailers such as Chanel and Cartier have started offering cross-services – just like FMCG retailers do. In one of their New York and London stores they built VIP floors where loyal customers are welcome, who can enjoy a special interior design and product selection, together with drinks in a bar and food in a restaurant in the case of Cartier. Tiffany took the concept one step further, dedicating a secret salon to VIP customers. //
VIP floor in the Chanel-house (New York)
Related news
Student design competition with sports and botany themes
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >For a more professional cocktail experience
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Europe isn’t silent either
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
(HU) Továbbra is száguldanak az élelmiszeripari árak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Another wave of food price increases could come due to EPR fees
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: in August, the foreign trade surplus for goods was 557 million euros, while imports were 4.1 percent lower than in the same period of the previous year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >