New offline concepts strengthen customer loyalty
According to shopping experience surveys conducted by PSFK, retailers such as Chanel and Cartier have started offering cross-services – just like FMCG retailers do. In one of their New York and London stores they built VIP floors where loyal customers are welcome, who can enjoy a special interior design and product selection, together with drinks in a bar and food in a restaurant in the case of Cartier. Tiffany took the concept one step further, dedicating a secret salon to VIP customers. //
VIP floor in the Chanel-house (New York)
Related news
NIQ – a new office with a variety of views
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >International POP events
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Amazon Pharmacy launches in-office kiosks to speed medication availability
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Hungarians are spending 26 percent more on Christmas this year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Coface: These are the largest companies in the region – Mol slipped one step back, Lidl’s daughters made a big move
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Autumn flavors from Korea and the art of fermentation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
