Új offline koncepciók erősítik a vásárlói lojalitást

Szerző: jungandrea Dátum: 2019. 03. 15. 15:59

A PSFK a vásárlói élményekről szóló felmérései során az FMCG retail területén már hódító keresztszolgáltatásokat azonosított a tartós fogyasztási cikkek, szolgáltatások és divatmárkák vonatkozásában is. Követve a vevők változó igényeit, a nem élelmiszer jellegű üzletek is új területeket hódítanak meg vásárlóik lojalitásáért. A PSFK gyűjtésében szerepel egyebek között a Chanel és a Cartier, melyek egy-egy New York-i és londoni üzletükben külön VIP-emeletet alakítottak ki törzsvásárlóik részére, ahol a Cartier egyedi enteriőrrel és kínálattal emellett külön bárral és étteremmel várja lojális vásárlóit. A Tiffany, emelve a tétet, egy egész titkos szalont szentelt VIP-vásárlóinak, ahol lehetőségük van a dizájnerekkel közösen kialakítani egyedi elképzeléseiket. Izgalmas koncepcióval dolgozik a Tracksmith sportruházat bostoni üzlete is, mely egyfajta közösségi teret is kínál a vevők számára. Az offline fejlesztéseket a Salesforce által közzétett 2018-as felmérés adatai is támogatják: a vásárlók 46%-a preferálja a fizikai üzletekben való vásárlási formát. //

VIP emelet a Chanel-házban (New York)


Kapcsolódó cikkeink