Új offline koncepciók erősítik a vásárlói lojalitást
A PSFK a vásárlói élményekről szóló felmérései során az FMCG retail területén már hódító keresztszolgáltatásokat azonosított a tartós fogyasztási cikkek, szolgáltatások és divatmárkák vonatkozásában is. Követve a vevők változó igényeit, a nem élelmiszer jellegű üzletek is új területeket hódítanak meg vásárlóik lojalitásáért. A PSFK gyűjtésében szerepel egyebek között a Chanel és a Cartier, melyek egy-egy New York-i és londoni üzletükben külön VIP-emeletet alakítottak ki törzsvásárlóik részére, ahol a Cartier egyedi enteriőrrel és kínálattal emellett külön bárral és étteremmel várja lojális vásárlóit. A Tiffany, emelve a tétet, egy egész titkos szalont szentelt VIP-vásárlóinak, ahol lehetőségük van a dizájnerekkel közösen kialakítani egyedi elképzeléseiket. Izgalmas koncepcióval dolgozik a Tracksmith sportruházat bostoni üzlete is, mely egyfajta közösségi teret is kínál a vevők számára. Az offline fejlesztéseket a Salesforce által közzétett 2018-as felmérés adatai is támogatják: a vásárlók 46%-a preferálja a fizikai üzletekben való vásárlási formát. //
VIP emelet a Chanel-házban (New York)
Kapcsolódó cikkeink
Egyre profibban koktélozunk
A POPAI Magyarország havi találkozói keretében márciusban a Coca-Cola HBC…
Tovább olvasom >Európa sem csendes
Az európai vásárláshelyi eszközök seregszemléjét gyors egymásutánban Párizsban – Le…
Tovább olvasom >Ahol a Retail szív dobog
A Shop! Association, a POPAI Magyarország anyaszervezete legnagyobb éves eseménye a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Kismértékben emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe júniusban a hús, tejtermékek és növényi olajok drágulása miatt
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >