Nestlé supports weight control in key markets with new protein-based products
Tapping the protein trend, Nestlé keeps developing solutions to meet a wide range of nutritional needs.
This article is available for reading in Trade magazin 2024/12-2025/01
Under its new Vital Pursuit brand, the company offers high-protein foods for GLP-1 users and shoppers aiming for better weight management. The range includes 14 frozen ready-to-eat products – one of them is a high-protein pasta dish made with pea protein, as well as sandwiches and pizzas developed at the company’s research centre in Ohio.
Related news
New technology could revolutionize cocoa production
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KitKat Celebrates 90th Anniversary This Year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Five microtrends rewriting green claim strategies
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Pensioner vouchers: each chain entices customers differently
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A taste journey at Auchan: customers are welcomed with the cuisines of 13 nations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The 6th Bodrogi PET Cup has begun
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >