Új, fehérjealapú termékekkel támogatja a Nestlé a súlykontrollt kulcspiacain
A fehérjékkel kapcsolatos trendeket meglovagolva fejleszt a Nestlé folyamatosan a legkülönbözőbb táplálkozási igényeknek megfelelő megoldásokat.
A cikk a Trade magazin 2024/12-2025/01. lapszámában olvasható.
A cég új Vital Pursuit márkája alatt magas fehérjetartalmú ételeket kínál a GLP-1-et használók és a testsúlyuk kordában tartását célzó vásárlók számára. A termékcsalád 14 fagyasztott készételt tartalmaz – így egy borsófehérjével készült, magas fehérjetartalmú tésztaételt, a Vermont White Cheddar Mac & Broccoli Bowlt –, valamint szendvicseket, pizzákat, melyeket a cég Ohio állambeli kutatóközpontjában fejlesztettek. A termékek tápanyagokban gazdag zöldségeket és teljes kiőrlésű gabonákat tartalmaznak, és a nagyobb kiskereskedőknél kaphatók Egyesült Államok-szerte.
A vállalat Indiában a Maggi egy új, csicseriborsólisztből készült, fehérjében és rostokban gazdag változatát dobta piacra.
Emellett Chilében is kínál megfizethető fehérjeforrásokat, többek között a Maggi Rindecarne növényi alapú húshelyettesítőt, melynek minden adagja az eddigiekhez képest dupla mennyiségű fehérjét tartalmaz.
Kapcsolódó cikkeink
Patikán innen és túl
A vény nélküli gyógyhatású készítmények és étrend-kiegészítők piaca az utóbbi…
Tovább olvasom >Kenőmájasok továbbgondolva
Ha nem is központi, de tradicionális kelléke a magyar étkezésnek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Generali kutatás: A magyarok csupán tizede gondolja azt, hogy fantasztikus év lesz 2025
Nemzetközi háborús konfliktus kiterjedésétől kevésbé, az infláció és az árak…
Tovább olvasom >Szijjártó Péter: a kormány stratégiai fontosságú ágazatként kezeli az élelmiszeripart
A kormány stratégiai fontosságú ágazatként kezeli a jelenleg mintegy 145…
Tovább olvasom >Fidelity: Mit várhatunk Trump első napjai után?
Trump elnök első hivatali napja összhangban állt kampányígéreteivel, és több,…
Tovább olvasom >