New digital employer branding campaign from Henkel
Henkel is transforming its employer communication and launches a new career website plus an employer branding campaign, with the motto ‘Dare to make an impact?’. Henkel rolls out the campaign in 79 countries, mainly online and in social media, primarily targeting the members of Generation Z. Elizabeth Schauman, Henkel’s global head of employer branding told: they want to reach young people directly, with real stories.
//
Related news
Henkel: 3,000 accident-free days
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >We took you on a flight! (Part 2)
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Could there be a turnaround?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Bread and wine for 399 forints, mulled wine for 450 forints: ALDI opens its own downtown Christmas market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MBH Analysis Center: Hungarian tourism is soaring – further growth is expected in the hotel market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >It’s really worth coming together: Lidl and its customers make Christmas more beautiful for 2,000 disadvantaged children
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
