A new CBA advertising campaign starts with Icuka and the Hungarian card
CBA’s latest campaign starts in early April, with Icuka being the protagonist again, but now we can see her in a completely new role and environment – origo wrote.
image: MATE_VARGA_PHOTOGRAPHY, origo
The CBA’s latest campaign focuses on the Hungarian card. The main character will be Icuka (Bach Szilvia) again. The preparation and planning of the campaign took almost half a year, which was jointly invented by Nyitrai Márton, film director and Szilágyi Dániel, the creative director of Admiral Film. (origo)
Related news
The GVH Digital Awareness Program helps you recognize the tricks used by advertisements to influence you
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NKFH: every fourth advertisement is objectionable
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Kerekes Kft.’s first Príma store opens in Nyíregyháza
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Mars invests €1 billion in the European Union
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Greek Hellenic Dairies’ plans regarding Alföldi Tej Kft. have been made public
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >HERZ hams with ancient sea salt – a more conscious choice for everyday life
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >