A new CBA advertising campaign starts with Icuka and the Hungarian card
CBA’s latest campaign starts in early April, with Icuka being the protagonist again, but now we can see her in a completely new role and environment – origo wrote.
image: MATE_VARGA_PHOTOGRAPHY, origo
The CBA’s latest campaign focuses on the Hungarian card. The main character will be Icuka (Bach Szilvia) again. The preparation and planning of the campaign took almost half a year, which was jointly invented by Nyitrai Márton, film director and Szilágyi Dániel, the creative director of Admiral Film. (origo)
Related news
The GVH Digital Awareness Program helps you recognize the tricks used by advertisements to influence you
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NKFH: every fourth advertisement is objectionable
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Kerekes Kft.’s first Príma store opens in Nyíregyháza
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
This is how much pensioner food vouchers are actually worth – each store chain offers a different discount
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >McDonald’s celebrates Christmas with friends with a Generation Z TikTok sitcom
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >JYSK stores will be closed on December 24th this year as well
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
