New Business Development Manager strengthens GfK’s team
A new member with a long experience strenghtens the Hungarian Shopper team of GfK from July 2017.
In July 2017 Turcsán Tünde joined as a Business Development Manager to GfK’s Hungarian Shopper team. In her new position, her task will be to effectively support the work of the clients in the field of the consumer goods market and to find new business opportunities.
Related news
GfK study: This is how European commercial purchasing power has changed in 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >GfK German consumer sentiment index improved in September
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >YouGov Shopper: market research on new grounds
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The outlook continued to improve in October, with the GKI business climate index reaching a thirteen-month high
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The holiday season begins with a four-day long weekend – shops will be closed on October 23
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >AI in customer service: tangible business benefits in retail
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
