Tutti: 15 percent of the annual amount of cocoa is sold during the Easter season
The Tutti Élelmiszeripari Kft. food industrial company usually sells 15 percent of its annual cocoa turnover before Easter. It is the second most intense period of the year, after the Christmas turnover of 30-35 percent.
The cocoa powder sales give fifth of the company's annual revenue. The Tutti Kft. in 2014 reached a 4.72 billion HUF in revenue, which represents a 3.5 percent increase over the previous year. Exports revenue amounted to 633 million HUF, which is 37.6 percent more than in the previous year. In 2014 teh pre-tax profit of the company is expected to be 10.7 percent higher than in 2013.
Related news
AMC: this year’s OMÉK welcomed more than 80 thousand visitors
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Corn market: weak harvest, growing uncertainty, shifting imports
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >With a competitive agriculture for the development of rural regions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Autumn, harvest and wine fair at Auchan
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Research: How different generations view social labels
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >SPAR’s autumn-winter loyalty promotion starts with premium Zwilling kitchenware
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >