Online shoppers are saving more consciously this year
According to the experience of the price comparison portal Olcsóbbat.hu, in this uncertain period, shoppers are more consciously filtering on cheaper products, which also makes web stores more price competitive. The portal expects that due to the price sensitivity of consumers, this year’s Black Friday turnover may even exceed last year’s level.
Related news
Christmas 2025: we start earlier, spend consciously and choose using AI
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Asda scraps Aldi and Lidl price match
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Temu and Shein’s aggressive marketing strategy is reshaping the Black Friday market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
KSH: in September, consumer prices exceeded the values of the same month of the previous year by an average of 4.3 percent
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The European Parliament has adopted a new, stricter definition of meat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Honey Trial 2025 – Record prizes and a challenging year for domestic beekeepers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >