Továbbra is sikeres a CBA és Príma hálózat

Noszlopy Zoltán
beszerzési igazgató
CBA
„A 2022-es esztendő is bővelkedett kihívásokban, melyekre megfelelő válaszokat kellett adnia a hálózatnak. Az elmúlt években elkezdődött fejlesztések megteremtették annak alapfeltételeit, hogy a feladatokat sikeresen teljesítsük. Ugyanis a megfelelő működés egyik legfontosabb alapelve, hogy az üzleteket működtető partnerek olyan szolgáltatásokat kapjanak a központtól, melyek a mindennapi munkájukat támogatják. Az úgynevezett szolgáltató franchise-rendszer sikeres működtetésére az elmúlt esztendőben is nagy hangsúlyt helyeztünk.
A jelentős mértékű élelmiszer-infláció miatti negatív hatások tompítására komoly erőforrásokat kellett mozgósítanunk. A vásárlók a korábbiakhoz képest is sokkal jobban kezdték el keresni az olcsóbb termékeket. Ezt felismerve jelentős fejlesztéseket hajtottunk végre a CBA Piros saját márkás termékeink vonatkozásában. Az árakciókra is nagymértékben koncentráltunk, hogy a legelőnyösebb alternatívát tudjuk nyújtani a vásárlóinknak. A hazai beszállítókkal ápolt szoros és gyümölcsöző együttműködés továbbra is biztosítja számunkra a nagyon kedvező beszerzés lehetőségét, az ebből fakadó árelőnyt pedig teljes egészében továbbadjuk a vásárlóknak. Az elmúlt hónapokban egyre több beszállító csökkenti az átadói árait, ebben is élenjárók vagyunk, hiszen ezzel párhuzamosan mi is azonnal mérsékeltük a polci árainkat, hogy ezzel is kedvezzünk vevőinknek.
A rendszerünkből fakadó számtalan előnyünk kidomborítására kiemelt figyelmet fordítunk, többek között arra, hogy maximálisan képesek legyünk a helyi igények figyelembevételével kialakítani a kínálatot és szolgáltatásokat. A Príma hálózat további erősödését tapasztaltuk, hiszen ezekben az üzletekben megtalálható különleges, magas minőségű árukínálatra továbbra is fokozott vásárlói igény mutatkozik. A meglehetősen sokrétű kihívások ellenére is a tulajdonosok továbbra is elkötelezettek a fejlesztések mellett, beruházásokat hajtanak végre, korszerűsítik az üzleteiket.” //
Related news
Kerekes Kft.’s first Príma store opens in Nyíregyháza
From 1 January 2025 Kerekes Kft. and its stores operate…
Read more >Privát and CBA: the integration is the start of a new era
The introduction of a loyalty card system has been a…
Read more >A real milestone: CBA becomes stronger with the accession of Kerekes Kft.
Kerekes Kft. and its affiliated stores continue their successful operations…
Read more >Related news
Dm invests in technological development, store network and employee training
Focus on supporting and training employees Supporting employees and creating a…
Read more >“The shelf is not just a place, it’s a strategy” – P&G rethinks the customer experience in Hungary
Interview with Joanna Bohdanowicz, Senior Director Central Europe at Procter…
Read more >Coop: still leading the way after 30 years
Our magazine interviewed the leaders of the market’s largest retail…
Read more >