Továbbra is sikeres a CBA és Príma hálózat

Noszlopy Zoltán
beszerzési igazgató
CBA
„A 2022-es esztendő is bővelkedett kihívásokban, melyekre megfelelő válaszokat kellett adnia a hálózatnak. Az elmúlt években elkezdődött fejlesztések megteremtették annak alapfeltételeit, hogy a feladatokat sikeresen teljesítsük. Ugyanis a megfelelő működés egyik legfontosabb alapelve, hogy az üzleteket működtető partnerek olyan szolgáltatásokat kapjanak a központtól, melyek a mindennapi munkájukat támogatják. Az úgynevezett szolgáltató franchise-rendszer sikeres működtetésére az elmúlt esztendőben is nagy hangsúlyt helyeztünk.
A jelentős mértékű élelmiszer-infláció miatti negatív hatások tompítására komoly erőforrásokat kellett mozgósítanunk. A vásárlók a korábbiakhoz képest is sokkal jobban kezdték el keresni az olcsóbb termékeket. Ezt felismerve jelentős fejlesztéseket hajtottunk végre a CBA Piros saját márkás termékeink vonatkozásában. Az árakciókra is nagymértékben koncentráltunk, hogy a legelőnyösebb alternatívát tudjuk nyújtani a vásárlóinknak. A hazai beszállítókkal ápolt szoros és gyümölcsöző együttműködés továbbra is biztosítja számunkra a nagyon kedvező beszerzés lehetőségét, az ebből fakadó árelőnyt pedig teljes egészében továbbadjuk a vásárlóknak. Az elmúlt hónapokban egyre több beszállító csökkenti az átadói árait, ebben is élenjárók vagyunk, hiszen ezzel párhuzamosan mi is azonnal mérsékeltük a polci árainkat, hogy ezzel is kedvezzünk vevőinknek.
A rendszerünkből fakadó számtalan előnyünk kidomborítására kiemelt figyelmet fordítunk, többek között arra, hogy maximálisan képesek legyünk a helyi igények figyelembevételével kialakítani a kínálatot és szolgáltatásokat. A Príma hálózat további erősödését tapasztaltuk, hiszen ezekben az üzletekben megtalálható különleges, magas minőségű árukínálatra továbbra is fokozott vásárlói igény mutatkozik. A meglehetősen sokrétű kihívások ellenére is a tulajdonosok továbbra is elkötelezettek a fejlesztések mellett, beruházásokat hajtanak végre, korszerűsítik az üzleteiket.” //
Related news
Spanish Eroski stays on course thanks to AI and private labels
Despite higher costs, supermarket group Eroski ended the quarter with…
Read more >Tommy Brings Coop Italia Products Exclusively To Croatia
Croatian grocery retailer Tommy has forged an exclusive partnership with…
Read more >A recuperating market in a changing consumer landscape
At the April meeting of the Trade Marketing Club (TMK),…
Read more >Related news
Innovation and tradition go hand in hand
We asked Ceres Zrt.’s corporate director István Mikos about the…
Read more >Recent research: guests avoid restaurants with poor restroom conditions
In a Tork international survey, 73% of respondents said that…
Read more >Responsibly, for the future
Smurfit Westrock is committed to supporting Párkány and actively participates…
Read more >