Trademagazin > News and articles > Market News > Nestlé remains the most valuable food brand of the world
Nestlé remains the most valuable food brand of the world
🎧 Hallgasd a cikket:
According to the Brand Finance Food&Drink 2020 Report, Nestlé has retained the title of the world’s most valuable food brand after its brand value increased by 3 per cent. The company’s total brand value reaches USD 68.5 making it the most valuable food and beverage portfolio, ahead of Coca-Cola and Pepsi.
Related news
Nestlé and Tesco again support the work of the Food Bank
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Ben Stiller gets into the better-for-you soda space
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Nestlé And Lactalis Announce Major Investments In Brazil
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
The 2025 Symbol of Sustainability Awards have been presented
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MNB Director: The rate of price increases may decrease permanently to the central bank’s tolerance band at the beginning of 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Nestlé and Tesco again support the work of the Food Bank
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >