Trademagazin > News and articles > Market News > Nestlé remains the most valuable food brand of the world
Nestlé remains the most valuable food brand of the world
🎧 Hallgasd a cikket:
According to the Brand Finance Food&Drink 2020 Report, Nestlé has retained the title of the world’s most valuable food brand after its brand value increased by 3 per cent. The company’s total brand value reaches USD 68.5 making it the most valuable food and beverage portfolio, ahead of Coca-Cola and Pepsi.
Related news
Nestlé to cut 16,000 jobs despite sales growth
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Nescafé already achieved its 2025 regenerative agriculture goals in 2024
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Maggi Targets Airfryer Generation with New Campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
Lidl’s first mobile store in Hungary will open on October 17th
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The index of price increases perceived by the population remains high
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The latest VOSZ Barometer is out – Despite the macro numbers, VOSZ member companies are optimistic
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >