Továbbra is a Nestlé a világ legértékesebb élelmiszermárkája

Szerző: Trademagazin Dátum: 2020. 10. 01. 13:32

A legfrissebb Brand Finance Food&Drink 2020 Report szerint megtartotta vezető helyét a Nestlé a világ legértékesebb márkájaként, miután márkaértéke 3%-kal nőtt. A cég összmárkaértéke jelenleg 68,5 milliárd dollárra rúg, ezzel övé a legértékesebb élelmiszer- és italportfólió a Coca-Colát és a Pepsit is megelőzve.
A legutóbbi évben a Nestlé újra jelentős organikus növekedést ért el a számára egyik legfontosabb amerikai piacon nyújtott szilárd teljesítménye után, aminek a csúcspontja a prémium Starbucks termékek nemrégiben történt piacra dobása volt.
A Nestlé időközben növényi alapú kínálatot is fejlesztett a vegán és vegetáriánus piacokat megcélozandó.
A márkaérték a felmérést végző Brand Finance értelmezésében az a nettó gazdasági haszon, amelyet a márka tulajdonosa érhet el a márka nyílt piacon való licenszbe adásakor.