Tovább pörögnek az online vásárlások – Már GLS-sel is szállít a Rossmann
Egyre többen szerzik be a drogériai termékeket online, a netes vásárlásokat pedig a főváros és az agglomeráció mellett egyre gyakrabban indítják vidékről is a Rossmann Magyarországnál. A drogériabolt-hálózat webshopja 6 milliárd feletti forgalommal zárta a tavalyi évet, ami az azt megelőző évhez képest több mint 30%-os fejlődés. Ebben a vállalat szerint a felhasználóbarát értékesítési felületeknek és a kiszámítható és gyors szállításnak kulcsszerepe van. Most a vásárlói igényeket felmérve bővítették a kiszállítást nyújtó partnerek körét a GLS futárszolgálat csatlakozásával.
A Rossmann webshopja 6 milliárd forint feletti forgalommal zárta a tavalyi évet. Az Online Drogéria jelentős bővülést könyvelhetett el a múlt év során: éves szinten 12%-kal több terméket adtak el online, és egy év alatt több mint 30%-ot fejlődtek.
Kitart az online vásárlás lendülete
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/10/Furjes-Adam-Rossmann_opt-257x300.jpeg)
Fürjes Ádám
online marketing
csoportvezető
Rossmann Magyarország
„2022-ben az előző évhez képest 12%-kal több terméket adtunk el online, ami jól mutatja az utóbbi évek vásárlási szokásainak átalakulását: egyre többen használják ki az internetes rendelés adta lehetőségeket, és láthatóan nagy igény van az Online Drogéria szolgáltatásaira. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy minél egyszerűbbé és gyorsabbá tegyük a rendelési folyamatot, megújult mobilapplikációnk esetében is törekedtünk a felhasználóbarát funkciók fejlesztésére, most pedig bővítettük a házhoz szállítási opciók körét is” – emelte ki Fürjes Ádám, a Rossmann Magyarország webshopvezetője.
Az online vásárlók jelentős része még mindig Budapestről és az agglomerációból kerül ki, de a vidéki rendelések száma is folyamatosan növekszik, a GLS-sel való együttműködés pedig főként ezeknek az igényeknek a kiszolgálásában jelent előrelépést a drogéria számára.
Még kényelmesebb az online vásárlás
A webshopon és a mobilapplikáción keresztül leadott rendelések esetében a vásárlók személyesen a Rossmann-üzletekben is átvehetik a termékeket, vagy különböző házhoz szállítási szolgáltatások közül választhatnak. Amellett, hogy drogérialánc egyedülálló, 5 órán belüli saját autós kiszállítási módja is rendkívüli ütemben fejlődik, legutóbb a GLS futárszolgálattal is tovább bővült a szállítási lehetőségek köre.
Fürjes Ádám hozzátette: „A Rossmann számára mindig is kiemelten fontos volt, hogy a fogyasztói igényeknek a lehető legjobban meg tudjunk felelni, ezért a szállítási módok bővítéséről is megkérdeztük a vásárlóinkat. Az erre vonatkozó kutatás több mint 1700 kitöltőjének 80,8%-a nyilatkozta azt, hogy a már meglévő partnerek mellett leginkább a GLS-t látná még szívesen a Rossmann-nál, mi pedig erre a vásárlói igényre reagálva vezettük be a korábbiak mellé az új házhozszállítási opciót.”
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/09/Havasi-Gabor_GLS_opt-scaled-e1695842748716-224x300.jpeg)
Havasi Gábor
értékesítési vezető
GLS Hungary
„Hálásak vagyunk a vásárlók bizalmáért. Ez a visszajelzés megerősít minket abban, hogy jó úton járunk, hiszen a GLS-nél mindig az ügyfelek igényeit szem előtt tartva fejlesztettük szolgáltatásainkat. Nagy öröm számunkra, hogy hozzájárulhatunk a Rossmann további növekedéséhez. Országos lefedettségű hálózatunkban naponta több mint 2000 olyan futár kollégánk járja az utakat, akiknek a címzettek elégedettsége a legfontosabb, így a Rossmann vásárlóit is biztosíthatjuk arról, hogy megrendelésükkel a csomag felvételét követő munkanapon keresni fogjuk őket” – mondta Havasi Gábor, a GLS Hungary értékesítési vezetője.
2023-ban a Rossmann a forgalom és a volumen stabil növekedésére számít, az online csatornánál pedig további dinamikus emelkedést vár. (x)
Related news
Hair care has been added to the Rossmann Rutin
At the beginning of 2024, the Rossmann Rutin debuted, with…
Read more >Pampers helped families living in the poorest settlements
We know of hundreds of impoverished settlements in Hungary1, where…
Read more >Rossmann tests pick-up points in Germany
The drugstore group Rossmann is to offer pick-up stations for…
Read more >Related news
HonestFood – a more efficient, sustainable and fairer system
Giacomo Pedranzini, the CEO of KOMETA gives us an insight…
Read more >Refreshing news straight from the consumers – reveals a representative survey by Márka
In the first quarter of 2024 Márka Üdítőgyártó Kft. conducted…
Read more >Mirror, mirror: augmented reality in the Rossmann mobile app
Keeping up with the innovations of the digital age and…
Read more >