The smart bread market has continued to expand
From November, more than two thousand franchise-based domestic bakery companies have been supplying smart foods – the CEO of the Hajdúsági Sütödés Zrt. told MTI.
According to Szakács Tamás, foods that have a scientifically proven beneficial physiologically, health-promoting, or risk-reducing effect are called “smart” products. The smart food concept was selected last year as one of Hungary’s 100 most interesting innovations and in the spring among the 40 most recognized innovations at the Hungarian Innovation Grand Prix. (MTI)
Related news
37 young agricultural professionals were awarded in the Hungarians’ Bread program
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Trends come and go, but bread remains – most Hungarians swear by sourdough
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Global front lines on the food essentials market: beyond bread
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Production has started at Magna’s new Vecsés plant – the investment will create hundreds of jobs
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >PENNY wins the Energy Efficient Company award again
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >One of the most significant sale periods of the year has begun at Auchan!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

