The smart bread market has continued to expand
From November, more than two thousand franchise-based domestic bakery companies have been supplying smart foods – the CEO of the Hajdúsági Sütödés Zrt. told MTI.
According to Szakács Tamás, foods that have a scientifically proven beneficial physiologically, health-promoting, or risk-reducing effect are called “smart” products. The smart food concept was selected last year as one of Hungary’s 100 most interesting innovations and in the spring among the 40 most recognized innovations at the Hungarian Innovation Grand Prix. (MTI)
Related news
Trends come and go, but bread remains – most Hungarians swear by sourdough
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Global front lines on the food essentials market: beyond bread
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Ancient grains and real sourdough: the holiday bread season begins with a new challenge
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
This is how PENNY’s opening hours will be on the October and November holidays
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The conscious skin care manual from Rossmann and Krémmánia has arrived
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >LG showcases antimicrobial material at K Show in Germany
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >