The smart bread market has continued to expand
From November, more than two thousand franchise-based domestic bakery companies have been supplying smart foods – the CEO of the Hajdúsági Sütödés Zrt. told MTI.
According to Szakács Tamás, foods that have a scientifically proven beneficial physiologically, health-promoting, or risk-reducing effect are called “smart” products. The smart food concept was selected last year as one of Hungary’s 100 most interesting innovations and in the spring among the 40 most recognized innovations at the Hungarian Innovation Grand Prix. (MTI)
Related news
Global front lines on the food essentials market: beyond bread
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Ancient grains and real sourdough: the holiday bread season begins with a new challenge
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Healthy choice, richer flavors – Celebrate new bread with organic and ancient grain flours!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
K&H was named the Green Large Company of the Year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Retail sales in the Czech Republic increased by 2.5 percent in July
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The banking sector has reached a historic turning point
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >