Spirit in stand up pouch
After wine, cold brew coffee and energy drink being sold in bag-in-box format, spirits are now marketed in stand up pouch bags. Many buyers from Generation Y and Z don’t associate these kinds of packaging with lower quality, what matters to young consumers is that their ecological footprint is much smaller than that of glass bottles. Although only a few dozen spirit companies are using this packaging type, let’s not forget that aluminium cans also had a slow start! //
Related news
Generation Z is teaching their older colleagues how to use artificial intelligence
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Artificial intelligence and religion – does it support or distance you?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >How much coffee does Generation Z drink?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
(HU) Svédasztalos menza a 14. kerületben – A nap videója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Szallas.hu: Vir was the most popular among Hungarians traveling to Croatia this summer
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hotels and restaurants in Hungary have become the most expensive in the EU – Lake Balaton’s price advantage is melting away
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >