Spirit in stand up pouch
After wine, cold brew coffee and energy drink being sold in bag-in-box format, spirits are now marketed in stand up pouch bags. Many buyers from Generation Y and Z don’t associate these kinds of packaging with lower quality, what matters to young consumers is that their ecological footprint is much smaller than that of glass bottles. Although only a few dozen spirit companies are using this packaging type, let’s not forget that aluminium cans also had a slow start! //
Related news
Addressing Generation Z on the beverage market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Shopping habits of Generation Z
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Only old people quit, Generation Z just doesn’t do it anymore
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Szallas.hu: Eger, Miskolc and Nyíregyháza are the most popular during the autumn break
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Balaton Tourism Association: 1,500 service providers await their guests on the long weekend of October 23
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hand-made mini dessert wonders were served at Gundel’s table
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
