Spirit in stand up pouch
After wine, cold brew coffee and energy drink being sold in bag-in-box format, spirits are now marketed in stand up pouch bags. Many buyers from Generation Y and Z don’t associate these kinds of packaging with lower quality, what matters to young consumers is that their ecological footprint is much smaller than that of glass bottles. Although only a few dozen spirit companies are using this packaging type, let’s not forget that aluminium cans also had a slow start! //
Related news
Change among business owners: Generation Y has become the new engine of Hungarian businesses
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Young people are mainly entering the world of digital finance through grocery shopping
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Nearly half of Generation Z would stay at one company for 3-4 years and would rather gain experience in multiple places
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
(HU) Barem et circenses – A nap videója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Farm to vendingautomata – A nap kép
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A digital competence center will be established to support small tourism businesses
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

