More oats and less sugar from Cerbona
Following, the Western European consumer trends, there is a growing demand for functional foods and healthier products in Hungary as well. A significant increase in demand towards oat products has occured as well.
After two-year development work, the Cerbona entered the market with new oat products and cereal that contain less sugar. According to the company’s experience, Hungarian consumers are getting more health conscious and more aware of the sugar content of products and are looking for products made of oat.
Related news
Tesco rolls out fresh produce campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New dietary advice bans cold meats and alcohol
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Innocent Drinks calls for better access to healthy food
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >More new products
Mars named to TIME magazine’s list of the world’s best companies for 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Four Lidl products and one product line received the Value and Quality Grand Prize
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >BioTechUSA invites you back to the gym with lifestyle advice and a significant discount
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >