The total value of online purchases increased by more than a third, according to a survey
There has been no such great expansion in internet commerce in the last 5 years, they wrote. Turnover in almost all product categories increased significantly, but mostly in food, technical articles, home furnishing and DIY products. The communication partly explains the change with the pandemic threat, as both the rise of digital education and the changed lifestyle have encouraged online shopping. (MTI)
Related news
Fewer and fewer Hungarian companies are successful in e-commerce, but why?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >kifli.hu has grown a lot
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >E-commerce was also transformed by restrained consumer consumption
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Coffee prices are falling, can it be cheaper here too?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MMSZ Green Club meeting at Danone: sustainable operations in practice
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Faster, greener, smarter – today’s minimum requirements in FMCG transport
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >