The total value of online purchases increased by more than a third, according to a survey
There has been no such great expansion in internet commerce in the last 5 years, they wrote. Turnover in almost all product categories increased significantly, but mostly in food, technical articles, home furnishing and DIY products. The communication partly explains the change with the pandemic threat, as both the rise of digital education and the changed lifestyle have encouraged online shopping. (MTI)
Related news
Jófogás makes shopping safer with a new payment system and customer protection
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Fewer and fewer Hungarian companies are successful in e-commerce, but why?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >kifli.hu has grown a lot
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Márton Nagy: the government expects 2-3 percent growth next year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >After three months of increase, the GKI Business Index corrected back in November
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Conscious choices instead of reactions: what matters to European consumers today
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

