More than half a billion HUF investment at Coca-Cola HBC Magyarország
Coca-Cola HBC Magyarország has spent about two million euros, which is more than half a billion forints, to develop new NaturAqua bottles from June, replacing quarter-liter bottles with 0.33-liter bottles in hospitality, while changing the 0.75-liter bottle’s exterior. The premium-looking small and large packages also received a brand’s new label and a screw cap.
With a nearly 650 million HUF project, Coca-Cola HBC Magyarország has further strengthened its position in the bottled mineral water market, not only by the larger size expected by consumers, but also by a better fit for the premium category.
Video of the manufacturing of the new bottles:
Related news
Power in every sip
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Consider these things before buying an electric car
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Investment dumping is coming in the food industry
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Vajda-Papír celebrates Ooops!’s 15th anniversary with a hybrid AI campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Pre-holiday shopping at up to half price
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Samsung washing machines receive carbon footprint reduction certification under the DUCD regulation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
