More Hungarian e-merchants should enter foreign markets
Szabó László explained that without international markets, Hungarian e-merchants have little chance of competing with increasingly efficient and capital-intensive foreign competitors.
41 percent of the online retail turnover, which grew at a 45 percent rate last year, took place at the fifteen largest e-merchants, of which only five were Hungarian, and none of the five largest online retailers selling daily consumer goods (FMCG). (MTI)
Related news
120 million online orders in 2025, 8% domestic and 22% import growth: here is the most comprehensive domestic research on e-commerce
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Amazon tests delivery in half hour or less
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The big winners of Hungarian e-commerce are the customers: GLS and DPD have signed a strategic partnership for even more flexible package collection
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
(HU) Idei győztes sorrend: Grand Automotive East, Tesco Magyarország, Nestlé Hungária
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Bagels, stuffed cabbage and online scams – this could be the Christmas menu for many due to the rise in cybercrime
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian professional leadership also shaped global economic decisions at the historic B20 summit in South Africa
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
