More Hungarian e-merchants should enter foreign markets
Szabó László explained that without international markets, Hungarian e-merchants have little chance of competing with increasingly efficient and capital-intensive foreign competitors.
41 percent of the online retail turnover, which grew at a 45 percent rate last year, took place at the fifteen largest e-merchants, of which only five were Hungarian, and none of the five largest online retailers selling daily consumer goods (FMCG). (MTI)
Related news
Race against time
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >JD.com’s attempt to enter the UK market fails
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Website speed, design, security key for online shoppers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Dea Frankó Csuba at the Inno d’Or conference: a future that can be shaped
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Chinese platforms accelerate warehouse growth across Europe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >László Krisán resigns from the position of CEO of KAVOSZ Zrt.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >