Theodora’s successful birthday promotion comes to an end
At the end of May 110-year-old Theodora launched a 110-day promotion campaign, which ended on 15 September. Almost 1.3 million codes from Theodora bottle caps were uploaded to the promotional website as part of a prize game. The main prize offered by the product’s manufacturer Szentkirályi-Kékkúti Mineral Water Kft. was a Volkswagen e-up! electric car. //
Related news
No promotions, no shopping
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tens of millions with one opening tab – the biggest prize draw in XIXO history has started
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Promotions, prices, alternatives – promotions and Hungarian households
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Retail sales in a trap of uncertainty
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: retail turnover in October exceeded the same period of the previous year by 3.1 percent and the previous month by 0.5 percent
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tradition and innovation characterize this year’s Christmas candy market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
