Theodora’s successful birthday promotion comes to an end
At the end of May 110-year-old Theodora launched a 110-day promotion campaign, which ended on 15 September. Almost 1.3 million codes from Theodora bottle caps were uploaded to the promotional website as part of a prize game. The main prize offered by the product’s manufacturer Szentkirályi-Kékkúti Mineral Water Kft. was a Volkswagen e-up! electric car. //
Related news
Tens of millions with one opening tab – the biggest prize draw in XIXO history has started
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Promotions, prices, alternatives – promotions and Hungarian households
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >More chances, less hassle: the recipe of a good promotion
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Pensioner vouchers: each chain entices customers differently
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A taste journey at Auchan: customers are welcomed with the cuisines of 13 nations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The 6th Bodrogi PET Cup has begun
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >