Sikeresen zárta születésnapi promóciós kampányát a Theodora
Hazánk legtradicionálisabb ásványvize, az idén 110 éves Theodora, május végén indította 110 napos promócióját, amely szeptember 15-én ért véget. A játékban közel 1,3 millió kódot töltöttek fel a Theodora-palackok kupakjaiból a promóció idejére létrehozott honlapon keresztül.Ez átlagosan napi 10 ezer kódot jelent.
Az ásványvizek lelőhelyének környezeti megóvása mindig kiemelt érték volt a Theodorát palackozó Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. számára, ezért a játékban a márka természetközelisége és Balaton-felvidékhez való szoros kötődése is hangsúlyos szerepet kapott. A promóció során többek között egy Volkswagen e-up! elektromos autót, valamint naponta – a Balcsi Original jóvoltából – a születésnapra tervezett egyedi pólót, továbbá a B.my.Lake és a STRAND Fesztiválokra szóló fesztiváljegyeket sorsoltak. //
Kapcsolódó cikkeink
Letöri több mint 400 terméke árát a SPAR
Két akciós ajánlat is vár a vásárlókra SPAR-üzletekben! A promócióban…
Tovább olvasom >Botrányos akció miatt húzta be a kéziféket a Temu
A Temu reagált a felhasználók aggodalmaira, és módosította egyik promóciós…
Tovább olvasom >2024-ben 150 millió eurót különít el a Dia promócióra
A spanyol Dia 150 millió eurót különít el promócióra és…
Tovább olvasom >További cikkeink
„Kukába az élelmiszerpazarlással” – plakáttervező pályázatot hirdet a Nébih Maradék nélkül programja
A Fenntarthatósági Témahét alkalmából „Kukába az élelmiszerpazarlással” címmel indít plakáttervező…
Tovább olvasom >Népszerű újításra készül a Primark
2024. május 28-án Magyarországon is megnyitja első üzletét a Primark,…
Tovább olvasom >Nem biztos, hogy a papírcsomagolás a legjobb
A csomagolások környezeti hatásai egyre nagyobb figyelmet kapnak a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >