The whole and the parts
Good news for the Hungarian hospitality sector: the new marketing concept of the Hungarian Tourism Agency (MTÜ) also includes the culinary sector. Hungarian wines and gastronomy can’t be separated the goal is to give tourist a complex experience that also involves having nice food. MTÜ cooperates with other trade associations and organisations to strengthen the restaurant culture outside of the capital city, too, and to popularise the use of local produce. //
Related news
Close to consumers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MTÜ: Hungarian tourism is continuously developing and moving in the right direction
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Let’s taste the vibrant experiences! – Asian-Hungarian fusion experience in the heart of the city center
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The 2024 tourism record was achieved in 11 months this year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Everyone wins with quality!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MTÜ: Hungarian tourism is continuously developing and moving in the right direction
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
