The whole and the parts
Good news for the Hungarian hospitality sector: the new marketing concept of the Hungarian Tourism Agency (MTÜ) also includes the culinary sector. Hungarian wines and gastronomy can’t be separated the goal is to give tourist a complex experience that also involves having nice food. MTÜ cooperates with other trade associations and organisations to strengthen the restaurant culture outside of the capital city, too, and to popularise the use of local produce. //
Related news
Visit Hungary: continued growth in tourist traffic
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungary’s Most Beautiful Vineyards Announced
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New Level Empire and Fish! will also perform at this weekend’s Balatonfüred Wine Weeks
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Tourism: slightly deteriorating economy, but still the best among economic sectors
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Popular American restaurant chains may arrive in Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Visit Hungary: continued growth in tourist traffic
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >