The whole and the parts
Good news for the Hungarian hospitality sector: the new marketing concept of the Hungarian Tourism Agency (MTÜ) also includes the culinary sector. Hungarian wines and gastronomy can’t be separated the goal is to give tourist a complex experience that also involves having nice food. MTÜ cooperates with other trade associations and organisations to strengthen the restaurant culture outside of the capital city, too, and to popularise the use of local produce. //
Related news
Nébih: Intensive reconnaissance revealed new areas infected with FD
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Zala gets a new identity: Hegyke wine opens a new chapter in Hungarian winemaking
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MOL Fresh Corner turns 10 – from Olympic champions to Tankcsapda, everyone celebrates the country’s most popular hot dog
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
When croissant and waffle meet
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >AI agents in hospitality
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Megtévesztő pszeudo-gasztropornó – A nap képe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
