TV partner for brand building
🎧 Hallgasd a cikket:
Tamás Sipos, sponsorship manager of TV2 described the advantages of sponsorship over advertising spots. Sponsorship is linked to programs directly. In case of strategic co-operation, the channel offers Brand Care integrated communication. He used a case study of the program under the title “Nagy fogyás” to describe their co-operation with SPAR. He also emphasised block sponsoring among the innovations used by TV 2.
Related news
More related news >
Related news
Signature 40 – the region’s new common language: An interview with founders Márton Nagy and Ádám Vaszary on the new dimension of the Signature Platform in 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Superbrands celebrated again in 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Karácsonyi tv-reklámok 2025 – indul a közönségdíj szavazás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
