Tévés partner a márkaépítésben
Sipos Tamás, a TV2 szponzorációs menedzsere a szponzorációs hirdetések szpot hirdetésekkel szembeni előnyeit mutatta be.Egy tavaly készült felmérés szerint a szponzorációs kampány eredményesebb mind nézettség, mind pedig lefedettség tekintetében. A szponzorációs megjelenések – ellentétben a szpotokkal – közvetlenül kötődnek a műsorhoz, nincsenek benne a blokkokra jellemző reklámegyvelegben, így az adott brand jobban tud érvényesülni. Stratégiai együttműködés esetén az előnyök maximális kiaknázásáról Brand Care integrált kommunikációval gondoskodik a csatorna. Ez történt „A nagy fogyás” című műsor kapcsán is, a szakember esettanulmányban mutatta be, hogyan működtek együtt a Sparral, milyen célokat tűztek ki, és ezek eléréséhez milyen eszközöket vettek igénybe.
A TV2 innovációs eszközei közül a menedzser a blokkszponzorációt emelte ki, amelyben a hasonló tematikájú vagy ugyanannak a célcsoportnak szóló műsorok támogatása maximalizálja a műsortermék-asszociáció kialakításának lehetőségét, és az üzenet kreatív történetté áll össze. A csatorna idén kiemelt figyelmet fordít az eseménymarketingre, több, az anyavállalatnál bevált eseményt adaptálnak, és saját ötleteket is megvalósítanak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Százharmincnál több nevezés érkezett az Év pálinkás bonbonja-2024 versenyre
Százharminchárom nevezés érkezett az Év pálinkás bonbonja-2024 versenyre – mondta…
Tovább olvasom >Közös szakmai konferencián ünnepli a Logisztika Napját a Magyar Logisztikai Egyesület (MLE) és a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU)
Ma van a Logisztika Napja. Ilyenkor országhatáron innen és túl…
Tovább olvasom >Rozéfröccs és extra sok kedvezmény várja országszerte a bringásokat a hétvégén
Idén sem maradhat el a szezonnyitó kerékpárosbarát hétvége, amit április 20-21-ére…
Tovább olvasom >