Teltház az év beauty eseményén

By: Trademagazin editor Date: 2023. 12. 06. 10:40

Három nap alatt telt be a 2000 fős előregisztráció a Rossmann Beauty Expójára, amelyet szeptember 15-én közel 50 kiállító részvételével tartottak meg a Millenáris G épületében. A rendezvényen a legmeghatározóbb nemzetközi beauty márkák mellett, mint például a Revuelle, a NYX, a Beauty of Joseon vagy a The Elements, a magyar Nagora, Sofia Michelle

márkákkal, a Helia-D-vel vagy épp a Mannával is találkozhattak a látogatók.

A standoknál izgalmas nyeremények, bemutatók és profi szakértői tanácsok, tippek várták a látogatókat

A cikk a Trade magazin 2023/11. lapszámában olvasható.

A programok egy exkluzív körben megtartott szakmai délelőttel vették kezdetüket, majd a B2B előadásokat követően, az expo szélesebb körben is megnyitotta kapuit a szépségápolás szerelmesei előtt.

A márkák kitelepülései mellett a hazai skinfluencer szakma olyan prominens szereplői is jelen voltak, mint például skincareevelyn vagy skinsbyvivi, de a beauty szcénába az utóbbi időben sikeres vállalkozóként, saját márkával belépő Lilu (Body+ME) és Ördög Nóra (Nora Beauty) is személyesen részt vettek az eseményen.

A délután folyamán 21 izgalmas előadást és beszélgetést hallgathattak meg az érdeklődők

„Kíváncsi vagy a puha és egészséges bőr titkára? Szeretnél ragyogó tincseket, és megismernéd a legújabb hajápolási trendeket? Netán új arcápolási rutinra van szükséged? Ha mindhárom kérdésre igennel válaszoltál, akkor ez a nap neked, rólad szól” – hirdették a szépségnap szervezői.

Az egész napos expo során lehetőség nyílt megismerni a legújabb és legnépszerűbb magyar, valamint nemzetközi márkák szépségápolási termékeit. A standoknál izgalmas nyeremények, bemutatók és profi szakértői tanácsok, tippek várták a látogatókat.

Az eseményre a 2000 fős előregisztráció rekord gyorsasággal, már a megnyitást követő harmadik napon betelt.

Varga Anita
Ágnes
marketingvezető
Rossmann

– Régi vágyunk volt a Rossmann-nál, hogy létrehozzunk egy olyan eseményt, amely lehetőséget biztosít a nálunk kapható márkák számára, hogy a boltok polcain kívül is bemutatkozhassanak a vásárlóknak. Az utóbbi években sokat fejlődött a szortimentünk, különösen az arcápolás és a magyar termékek kategóriájában, ám a fejlődés önmagában nem elég, rendkívül fontosnak tartjuk azt is, hogy ezeket a szuper újdonságokat minél szélesebb közönséggel tudjuk megismertetni és megszerettetni. A Beauty Expo kiváló alkalom erre, egy igazi szépségnap, ami a felfedezésről szól. Külön öröm, hogy mindezt a Krémmániával közösen tudtuk megvalósítani, hiszen az ő közösségük éppolyan elkötelezett a minőség iránt a szépségápolásban, mint a Rossmann – mondta el Varga Anita Ágnes a Rossmann marketingvezetője.

Kozmetikai márkák, amíg a szem ellát

A délutáni programok keretében 49 hazai és nemzetközi beauty márka standjával találkozhattak a résztvevők, valamint 21 izgalmas előadást és beszélgetést hallgathattak meg. A kerekasztal-beszélgetések olyan fontos témákat jártak körbe, mint a beauty vonalon történő termékfejlesztések, a hatóanyagok egymással való kompatibilitása, de szó volt a fényvédelemről, valamint a tudatos bőr- és testápolás fontosságáról is.

Az egységesen negyedórás előadások számos szépségápoláshoz köthető aktuális témára reflektáltak: Takács Petra (kozmetikus, skinfluencer) megosztotta, hogy mire érdemes figyelni egy férfi számára kialakított arcápolási rutin esetében. Az őszi-téli köröm- és kézápolásról, valamint az aktuális körömtrendekről Szálkai Hajnalka (NailSpa tulajdonosa) mesélt. Ördög Nóra (Nora Beauty alapító-tulajdonos) az otthoni géllakkozás fortélyait, illetve gyors és könnyű reggeli sminkpraktikákat osztott meg a látogatókkal.

Dévényi Kathy (LPSM Skincare tulajdonos) előadásában elmondta, hogyan lehet és kell újragondolni egy 30 éve működő terméket. A Sofia Michelle és Nagora saját fejlesztésű termékek történetét pedig Gera-Mihály Zsófia (Natural Business Kft. alapító-tulajdonos), Klibán Gréta (Nagora Manufaktúra alapító) és Prokaj Bea (Nagora Manufaktúra alapító) mutatta be a közönségnek. A tudatos bőrápolás forradalmáról Lilu (a Rossmann állandó szépségnagykövete, a Body+Me márka alapító-tulajdonosa) beszélgetett Bauer Éva (a Krémmánia főszerkesztője), valamint népszerű skinfluencerek – Berényi Vivien és Kárpáti Evelyn – közreműködésével.

A hajápolás és sminkelés sem maradhatott el

A szépségnapon természetesen hajunk ápolása is fókuszba került: Gyulai Zsófi (Szofi’s Haircare) előadásai a tudatos hajápolást járták körbe, míg Pintér Imola (fodrász) az overnight hajpraktikákról és a legnépszerűbb Tiktok frizuratrendekről beszélt. A göndör haj ápolásáról és formázásáról pedig Borbély Niki (göndörfodrász) és Viszkok Fruzsi (influencer) beszélgettek.

Az egyik kerekasztal-beszélgetés a tudatos bőrápolás forradalmával foglalkozott

Sminkvonalon Pohorelli Bettina (sminkes) árulta el a felhősmink, a tökéletes szájkontúr és a no makeup titkait. A műszempilla-felhelyezés praktikáit és trükkjeit Bényei Bettina (sminkes) és Barbinek Paula (színésznő) mesélte el. Végül pedig a nap lezárásaként Szlameniczky Zita (sminkes) a sminkelésről és a színtanácsadásról adott elő.

– Elképesztő hangulatban telt az első Beauty Expo rendezvényünk, szinte minden pillanatban nagy volt a nyüzsgés a standoknál, a visszajelzések alapján pedig sikerült elérnünk, hogy az érdeklődők kicsit közelebbről is megismerhessék a Rossmann polcain található márkákat és termékeket. Az eseményt abszolút sikerként értékeljük, és minden előadónak, valamint szereplőnek köszönjük a részvételt, a látogatóknak pedig a bizalmat – emelte ki Varga Anita Ágnes, a Rossmann marketingvezetője. //

Megújulás a téli hónapokra

A testápolás egy folyamatosan növekvő, stabil kategória világszerte magas kereslettel. Súlyát tekintve is jelentős, a bőrápolás kategória körülbelül egy negyedét teszi ki. Egyre több bőrproblémára kínálnak megoldást a gyártók, ezzel fokozva a versenyt a fogyasztókért.

Tóth Péter
marketing manager
L’Oréal Magyarország

– Akiknek speciálisabb igényük vagy problémájuk van, azok inkább az összetételt és a márkát fogják figyelembe venni, míg akiknek nincs ilyen igényük, ők inkább a kiszerelést és árat fogják előnyben részesíteni a jelenlegi inflációs időszakban. A gyártók próbálnak minél fejlettebb formulákkal dolgozni a közönségcikkek piacán és speciálisabb, patikákban is megtalálható megoldásokkal érkezni évről évre – fejti ki Tóth Péter, a L’Oréal Magyarország trade marketing managere.

A vállalat a Garnier Bodyfood termékcsaládot bővítette ki az idei évben egy mangós változattal, melyet C-vitaminnal párosítottak a télen-nyáron ragyogó, hidratált bőrért. Több újdonsággal is készültek a téli a szezonra. Garnier bőrápolási termékeik teljes renováción estek át, Mixa márka alatt pedig 3 db 400 ml tégelyes testápolóval érkeztek ceramid, pantenol és urea összetevőkkel, hogy a legérzékenyebb bőrűek is megtalálják a maximális hidratálást nyújtó formulákat. A tégelyes testápolók mellé egy ceramid 400 ml pumpás és egy ceramid 100 ml kézkrém is társult.

– A cég kiemelten törekszik a környezettudatosságra, mely a csomagolás és termelés területén is megmutatkozik. Például a Garnier márkánkkal 2030-ra ígéretet tettünk, hogy az összes gyára szén-dioxid-mentes lesz, palackjai és üvegjei pedig 100%-ban újrahasznosított és újrahasznosítható anyagból készülnek majd, de sok termékünkre ez már most is elmondható – tájékoztat Tóth Péter, aki azt is elárulja, hogy továbbra is minden hagyományos csatornán próbálják elérni a fogyasztókat, de követik az új kommunikációs trendeket is: közösségi médián keresztül célzott hirdetésekkel, illetve véleményvezérekkel, influenszerekkel működnek együtt. A mesterséges intelligenciát is felhasználják a fogyasztók minél tökéletesebb kiszolgálása érdekében. //

 

Országszerte 90 Rossmann-üzletben érhetőek el Ördög Nóra sminktermékei

Szintet lépett Ördög Nóra és a Helia-D közös sminkmárkája. A NORA Beauty termékeivel októbertől országszerte 90 hazai Rossmann-üzletben találkozhatnak az érdeklődők.

– A kezdetektől hittünk a NORA Beauty sikerében, viszont számunkra is elképesztő, hogy mindössze egy év alatt sikerült elérni, ami a legtöbb dekorkozmetikai márka álma. Bízom benne, hogy a jövőben is hasonlóan szép eredményeket tudunk elérni a márka életében – emelte ki Budaházy Péter, a Helia-D tulajdonos-ügyvezető igazgatója.

– Rendkívül büszkék vagyunk rá, hogy a Rossmann-üzletekben végre egy magyar márka is képviselteti magát a legnagyobb sminkmárkák között, egy állandó dekorkozmetikai sminkállvánnyal – tette hozzá Flórián László, a Rossmann ügyvezető igazgatója.

A márka kínálatában több újdonsággal is találkozhatnak az érdeklődők: az otthoni körömlakkzselé-kollekcióval és a NORA szem duo pennel bővült a szortiment. 

//

Related news