Teltház az év beauty eseményén
Három nap alatt telt be a 2000 fős előregisztráció a Rossmann Beauty Expójára, amelyet szeptember 15-én közel 50 kiállító részvételével tartottak meg a Millenáris G épületében. A rendezvényen a legmeghatározóbb nemzetközi beauty márkák mellett, mint például a Revuelle, a NYX, a Beauty of Joseon vagy a The Elements, a magyar Nagora, Sofia Michelle
márkákkal, a Helia-D-vel vagy épp a Mannával is találkozhattak a látogatók.

A standoknál izgalmas nyeremények, bemutatók és profi szakértői tanácsok, tippek várták a látogatókat
A cikk a Trade magazin 2023/11. lapszámában olvasható.
A programok egy exkluzív körben megtartott szakmai délelőttel vették kezdetüket, majd a B2B előadásokat követően, az expo szélesebb körben is megnyitotta kapuit a szépségápolás szerelmesei előtt.
A márkák kitelepülései mellett a hazai skinfluencer szakma olyan prominens szereplői is jelen voltak, mint például skincareevelyn vagy skinsbyvivi, de a beauty szcénába az utóbbi időben sikeres vállalkozóként, saját márkával belépő Lilu (Body+ME) és Ördög Nóra (Nora Beauty) is személyesen részt vettek az eseményen.

A délután folyamán 21 izgalmas előadást és beszélgetést hallgathattak meg az érdeklődők
„Kíváncsi vagy a puha és egészséges bőr titkára? Szeretnél ragyogó tincseket, és megismernéd a legújabb hajápolási trendeket? Netán új arcápolási rutinra van szükséged? Ha mindhárom kérdésre igennel válaszoltál, akkor ez a nap neked, rólad szól” – hirdették a szépségnap szervezői.
Az egész napos expo során lehetőség nyílt megismerni a legújabb és legnépszerűbb magyar, valamint nemzetközi márkák szépségápolási termékeit. A standoknál izgalmas nyeremények, bemutatók és profi szakértői tanácsok, tippek várták a látogatókat.
Az eseményre a 2000 fős előregisztráció rekord gyorsasággal, már a megnyitást követő harmadik napon betelt.

Varga Anita
Ágnes
marketingvezető
Rossmann
– Régi vágyunk volt a Rossmann-nál, hogy létrehozzunk egy olyan eseményt, amely lehetőséget biztosít a nálunk kapható márkák számára, hogy a boltok polcain kívül is bemutatkozhassanak a vásárlóknak. Az utóbbi években sokat fejlődött a szortimentünk, különösen az arcápolás és a magyar termékek kategóriájában, ám a fejlődés önmagában nem elég, rendkívül fontosnak tartjuk azt is, hogy ezeket a szuper újdonságokat minél szélesebb közönséggel tudjuk megismertetni és megszerettetni. A Beauty Expo kiváló alkalom erre, egy igazi szépségnap, ami a felfedezésről szól. Külön öröm, hogy mindezt a Krémmániával közösen tudtuk megvalósítani, hiszen az ő közösségük éppolyan elkötelezett a minőség iránt a szépségápolásban, mint a Rossmann – mondta el Varga Anita Ágnes a Rossmann marketingvezetője.
Kozmetikai márkák, amíg a szem ellát
A délutáni programok keretében 49 hazai és nemzetközi beauty márka standjával találkozhattak a résztvevők, valamint 21 izgalmas előadást és beszélgetést hallgathattak meg. A kerekasztal-beszélgetések olyan fontos témákat jártak körbe, mint a beauty vonalon történő termékfejlesztések, a hatóanyagok egymással való kompatibilitása, de szó volt a fényvédelemről, valamint a tudatos bőr- és testápolás fontosságáról is.
Az egységesen negyedórás előadások számos szépségápoláshoz köthető aktuális témára reflektáltak: Takács Petra (kozmetikus, skinfluencer) megosztotta, hogy mire érdemes figyelni egy férfi számára kialakított arcápolási rutin esetében. Az őszi-téli köröm- és kézápolásról, valamint az aktuális körömtrendekről Szálkai Hajnalka (NailSpa tulajdonosa) mesélt. Ördög Nóra (Nora Beauty alapító-tulajdonos) az otthoni géllakkozás fortélyait, illetve gyors és könnyű reggeli sminkpraktikákat osztott meg a látogatókkal.
Dévényi Kathy (LPSM Skincare tulajdonos) előadásában elmondta, hogyan lehet és kell újragondolni egy 30 éve működő terméket. A Sofia Michelle és Nagora saját fejlesztésű termékek történetét pedig Gera-Mihály Zsófia (Natural Business Kft. alapító-tulajdonos), Klibán Gréta (Nagora Manufaktúra alapító) és Prokaj Bea (Nagora Manufaktúra alapító) mutatta be a közönségnek. A tudatos bőrápolás forradalmáról Lilu (a Rossmann állandó szépségnagykövete, a Body+Me márka alapító-tulajdonosa) beszélgetett Bauer Éva (a Krémmánia főszerkesztője), valamint népszerű skinfluencerek – Berényi Vivien és Kárpáti Evelyn – közreműködésével.
A hajápolás és sminkelés sem maradhatott el
A szépségnapon természetesen hajunk ápolása is fókuszba került: Gyulai Zsófi (Szofi’s Haircare) előadásai a tudatos hajápolást járták körbe, míg Pintér Imola (fodrász) az overnight hajpraktikákról és a legnépszerűbb Tiktok frizuratrendekről beszélt. A göndör haj ápolásáról és formázásáról pedig Borbély Niki (göndörfodrász) és Viszkok Fruzsi (influencer) beszélgettek.

Az egyik kerekasztal-beszélgetés a tudatos bőrápolás forradalmával foglalkozott
Sminkvonalon Pohorelli Bettina (sminkes) árulta el a felhősmink, a tökéletes szájkontúr és a no makeup titkait. A műszempilla-felhelyezés praktikáit és trükkjeit Bényei Bettina (sminkes) és Barbinek Paula (színésznő) mesélte el. Végül pedig a nap lezárásaként Szlameniczky Zita (sminkes) a sminkelésről és a színtanácsadásról adott elő.
– Elképesztő hangulatban telt az első Beauty Expo rendezvényünk, szinte minden pillanatban nagy volt a nyüzsgés a standoknál, a visszajelzések alapján pedig sikerült elérnünk, hogy az érdeklődők kicsit közelebbről is megismerhessék a Rossmann polcain található márkákat és termékeket. Az eseményt abszolút sikerként értékeljük, és minden előadónak, valamint szereplőnek köszönjük a részvételt, a látogatóknak pedig a bizalmat – emelte ki Varga Anita Ágnes, a Rossmann marketingvezetője. //
Megújulás a téli hónapokra
A testápolás egy folyamatosan növekvő, stabil kategória világszerte magas kereslettel. Súlyát tekintve is jelentős, a bőrápolás kategória körülbelül egy negyedét teszi ki. Egyre több bőrproblémára kínálnak megoldást a gyártók, ezzel fokozva a versenyt a fogyasztókért.

Tóth Péter
marketing manager
L’Oréal Magyarország
– Akiknek speciálisabb igényük vagy problémájuk van, azok inkább az összetételt és a márkát fogják figyelembe venni, míg akiknek nincs ilyen igényük, ők inkább a kiszerelést és árat fogják előnyben részesíteni a jelenlegi inflációs időszakban. A gyártók próbálnak minél fejlettebb formulákkal dolgozni a közönségcikkek piacán és speciálisabb, patikákban is megtalálható megoldásokkal érkezni évről évre – fejti ki Tóth Péter, a L’Oréal Magyarország trade marketing managere.
A vállalat a Garnier Bodyfood termékcsaládot bővítette ki az idei évben egy mangós változattal, melyet C-vitaminnal párosítottak a télen-nyáron ragyogó, hidratált bőrért. Több újdonsággal is készültek a téli a szezonra. Garnier bőrápolási termékeik teljes renováción estek át, Mixa márka alatt pedig 3 db 400 ml tégelyes testápolóval érkeztek ceramid, pantenol és urea összetevőkkel, hogy a legérzékenyebb bőrűek is megtalálják a maximális hidratálást nyújtó formulákat. A tégelyes testápolók mellé egy ceramid 400 ml pumpás és egy ceramid 100 ml kézkrém is társult.
– A cég kiemelten törekszik a környezettudatosságra, mely a csomagolás és termelés területén is megmutatkozik. Például a Garnier márkánkkal 2030-ra ígéretet tettünk, hogy az összes gyára szén-dioxid-mentes lesz, palackjai és üvegjei pedig 100%-ban újrahasznosított és újrahasznosítható anyagból készülnek majd, de sok termékünkre ez már most is elmondható – tájékoztat Tóth Péter, aki azt is elárulja, hogy továbbra is minden hagyományos csatornán próbálják elérni a fogyasztókat, de követik az új kommunikációs trendeket is: közösségi médián keresztül célzott hirdetésekkel, illetve véleményvezérekkel, influenszerekkel működnek együtt. A mesterséges intelligenciát is felhasználják a fogyasztók minél tökéletesebb kiszolgálása érdekében. //
Országszerte 90 Rossmann-üzletben érhetőek el Ördög Nóra sminktermékei
Szintet lépett Ördög Nóra és a Helia-D közös sminkmárkája. A NORA Beauty termékeivel októbertől országszerte 90 hazai Rossmann-üzletben találkozhatnak az érdeklődők.
– A kezdetektől hittünk a NORA Beauty sikerében, viszont számunkra is elképesztő, hogy mindössze egy év alatt sikerült elérni, ami a legtöbb dekorkozmetikai márka álma. Bízom benne, hogy a jövőben is hasonlóan szép eredményeket tudunk elérni a márka életében – emelte ki Budaházy Péter, a Helia-D tulajdonos-ügyvezető igazgatója.
– Rendkívül büszkék vagyunk rá, hogy a Rossmann-üzletekben végre egy magyar márka is képviselteti magát a legnagyobb sminkmárkák között, egy állandó dekorkozmetikai sminkállvánnyal – tette hozzá Flórián László, a Rossmann ügyvezető igazgatója.
A márka kínálatában több újdonsággal is találkozhatnak az érdeklődők: az otthoni körömlakkzselé-kollekcióval és a NORA szem duo pennel bővült a szortiment.
//
Related news
Zséda filmed with Hélia-D
Girlfriends, laughter, a summer afternoon – Zséda presents herself from…
Read more >This is how you can keep your hair and skin healthy during the approaching summer heatwave
Styling, dyeing and blow-drying can all weaken the internal structure…
Read more >Make-up and what is behind it
The decorative cosmetics segment is evolving quickly – this is…
Read more >Related news
We are using up the Earth’s resources today, and there is something deeply embedded in this that we don’t even think about.
This year, July 24th is global Overshoot Day, or Overconsumption…
Read more >Pork, wet towel, tricks – this is how Hungarians grill!
Summer is in full swing, grills are constantly working, and…
Read more >Máté Préda is the new head of DODO in Hungary
DODO, a provider of last-mile smart logistics services, has appointed…
Read more >