Completely alcohol-free and with a unique taste: here is the new Stella Artois 0.0%
Az idén 50 éves Borsodi Sörgyár új, 0,0%-os alkoholmentes termékkel bővíti portfólióját. A márciustól elérhető Stella Artois 0,0% nemcsak a már jól ismert ízvilágot biztosítja, hanem alacsony kalóriatartalommal is bír.
A Borsodi Sörgyár több mint 30 éve vezette be első alkoholmentes sörét, a Borsodi Pólót. A fogyasztói igény egyre csak növekszik azóta is a minőségi, alkoholmentes sörök iránt, így a vállalat az általa forgalmazott márkák termékkínálatában is igyekszik erre alternatívát nyújtani. Idén tavasszal a boltok polcain üdvözölhetjük a Stella Artois 0.0%-ot is, amellyel még tovább bővül az alkoholmentes láger típusú sörök listája.
A magyar sörfogyasztók preferenciái folyamatosan változnak, hiszen az alkoholmentes termékek térhódítása mellett a Borsodi Sörgyár tapasztalatai szerint egyre nő az alacsony kalóriatartalmú sörök iránti kereslet is. A Stella Artois 0.0% mindkét kritériumnak eleget tesz, ezenfelül 100%-ban természetes összetevőket tartalmaz. A 600 éves belga recept alapján készült sör alkoholmentes változata megőrizte markáns ízjegyeit: nem veszített karakteres komlós keserűségéből, frissítő szénsavasságából, tiszta lecsengéséből, és 100 ml csupán 18 kalóriát tartalmaz, így bármikor fogyasztható.
„A Borsodi Sörgyár a hagyományok megőrzése mellett bátran próbál ki új irányokat, amennyiben az valódi fogyasztói igényekkel találkozik. Erre jó példa a Stella Artois 0.0% is. Magyarországon a fogyasztók egyre tudatosabbak, hiszen nőtt a minőségi, alkoholmentes sörök iránti kereslet, emellett odafigyelnek a bevitt kalóriamennyiségre is. Mindenkinek ajánljuk az új, alacsony kalóriatartalmú alkoholmentes Stella Artois 0.0%-ot, amelyet minőségi alapanyagokból és természetes összetevőkből főzünk”
– tette hozzá Spiegel György, a Borsodi Sörgyár marketingigazgatója.
A Stella Artois 0.0% március harmadik hetétől elérhető az üzletek polcain, üveges és dobozos formában.
Related news
Donald Trump’s planned tariffs pose challenges for the US alcohol industry
US presidential candidate Donald Trump has proposed a 25% tariff…
Read more >Signature 40 once again – Signature Platform takes things to the next level: Signature Alumni Club launched
This article is available for reading in Trade magazin 2024/11…
Read more >Related news
The Christmas season is starting earlier and earlier: value for money is the key
This year, 40 percent of Hungarians brought their Christmas shopping…
Read more >The SZÉP card will also be available in digital form from 2025
From September 1, 2025, a significant change will come into…
Read more >SHEIN’s first Hungarian store has opened
On December 10, 2024, at noon, SHEIN’s first Hungarian store…
Read more >