Teljesen alkoholmentes és páratlan ízvilágú: itt az új Stella Artois 0.0%
Az idén 50 éves Borsodi Sörgyár új, 0,0%-os alkoholmentes termékkel bővíti portfólióját. A márciustól elérhető Stella Artois 0,0% nemcsak a már jól ismert ízvilágot biztosítja, hanem alacsony kalóriatartalommal is bír.
A Borsodi Sörgyár több mint 30 éve vezette be első alkoholmentes sörét, a Borsodi Pólót. A fogyasztói igény egyre csak növekszik azóta is a minőségi, alkoholmentes sörök iránt, így a vállalat az általa forgalmazott márkák termékkínálatában is igyekszik erre alternatívát nyújtani. Idén tavasszal a boltok polcain üdvözölhetjük a Stella Artois 0.0%-ot is, amellyel még tovább bővül az alkoholmentes láger típusú sörök listája.
A magyar sörfogyasztók preferenciái folyamatosan változnak, hiszen az alkoholmentes termékek térhódítása mellett a Borsodi Sörgyár tapasztalatai szerint egyre nő az alacsony kalóriatartalmú sörök iránti kereslet is. A Stella Artois 0.0% mindkét kritériumnak eleget tesz, ezenfelül 100%-ban természetes összetevőket tartalmaz. A 600 éves belga recept alapján készült sör alkoholmentes változata megőrizte markáns ízjegyeit: nem veszített karakteres komlós keserűségéből, frissítő szénsavasságából, tiszta lecsengéséből, és 100 ml csupán 18 kalóriát tartalmaz, így bármikor fogyasztható.
„A Borsodi Sörgyár a hagyományok megőrzése mellett bátran próbál ki új irányokat, amennyiben az valódi fogyasztói igényekkel találkozik. Erre jó példa a Stella Artois 0.0% is. Magyarországon a fogyasztók egyre tudatosabbak, hiszen nőtt a minőségi, alkoholmentes sörök iránti kereslet, emellett odafigyelnek a bevitt kalóriamennyiségre is. Mindenkinek ajánljuk az új, alacsony kalóriatartalmú alkoholmentes Stella Artois 0.0%-ot, amelyet minőségi alapanyagokból és természetes összetevőkből főzünk”
– tette hozzá Spiegel György, a Borsodi Sörgyár marketingigazgatója.
A Stella Artois 0.0% március harmadik hetétől elérhető az üzletek polcain, üveges és dobozos formában.
Kapcsolódó cikkeink
Korán érkezik a nyár a Borsodi Friss új ízével
Új, egzotikus ízvilágú taggal bővül a Borsodi Friss termékcsalád. A…
Tovább olvasom >Borsodi Friss 0,0% Mangó-maracuja
0,0% alkohol, 100% felfrissülés – ez a Borsodi Friss, egy…
Tovább olvasom >Prémiumra hangolva
A tavalyi év áremelkedése a sörgyártókat szigorú költségkontrollra kényszerítette, miközben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >