Completely alcohol-free and with a unique taste: here is the new Stella Artois 0.0%
Az idén 50 éves Borsodi Sörgyár új, 0,0%-os alkoholmentes termékkel bővíti portfólióját. A márciustól elérhető Stella Artois 0,0% nemcsak a már jól ismert ízvilágot biztosítja, hanem alacsony kalóriatartalommal is bír.
A Borsodi Sörgyár több mint 30 éve vezette be első alkoholmentes sörét, a Borsodi Pólót. A fogyasztói igény egyre csak növekszik azóta is a minőségi, alkoholmentes sörök iránt, így a vállalat az általa forgalmazott márkák termékkínálatában is igyekszik erre alternatívát nyújtani. Idén tavasszal a boltok polcain üdvözölhetjük a Stella Artois 0.0%-ot is, amellyel még tovább bővül az alkoholmentes láger típusú sörök listája.
A magyar sörfogyasztók preferenciái folyamatosan változnak, hiszen az alkoholmentes termékek térhódítása mellett a Borsodi Sörgyár tapasztalatai szerint egyre nő az alacsony kalóriatartalmú sörök iránti kereslet is. A Stella Artois 0.0% mindkét kritériumnak eleget tesz, ezenfelül 100%-ban természetes összetevőket tartalmaz. A 600 éves belga recept alapján készült sör alkoholmentes változata megőrizte markáns ízjegyeit: nem veszített karakteres komlós keserűségéből, frissítő szénsavasságából, tiszta lecsengéséből, és 100 ml csupán 18 kalóriát tartalmaz, így bármikor fogyasztható.
„A Borsodi Sörgyár a hagyományok megőrzése mellett bátran próbál ki új irányokat, amennyiben az valódi fogyasztói igényekkel találkozik. Erre jó példa a Stella Artois 0.0% is. Magyarországon a fogyasztók egyre tudatosabbak, hiszen nőtt a minőségi, alkoholmentes sörök iránti kereslet, emellett odafigyelnek a bevitt kalóriamennyiségre is. Mindenkinek ajánljuk az új, alacsony kalóriatartalmú alkoholmentes Stella Artois 0.0%-ot, amelyet minőségi alapanyagokból és természetes összetevőkből főzünk”
– tette hozzá Spiegel György, a Borsodi Sörgyár marketingigazgatója.
A Stella Artois 0.0% március harmadik hetétől elérhető az üzletek polcain, üveges és dobozos formában.
Related news
Stabilizing premium segment, strengthening non-alcoholic offer – this is how the EU and domestic beer market developed in 2024
In 2024, the European Union Member States produced a total…
Read more >The German beer market has sunk to a historic low – alcohol-free versions are becoming increasingly popular
German beer sales fell to a more than 30-year low…
Read more >Beer producers are hoping for a hot August
After nearly three percent growth last year, domestic beer consumption…
Read more >Related news
Walmart extends employee discount to include nearly all grocery products
Walmart is giving its approximate 1.6 million U.S. employees a…
Read more >Kaufland launches in France
German ecommerce giant Kaufland has launched its marketplace in France.…
Read more >Starbucks teases protein drinks, new food
After simplifying its menu, the coffee giant will focus on…
Read more >