Telenor: Hungarians do not give up Christmas despite the pandemic
From a recent 1,000-person survey commissioned by Telenor from Impetus Research, representative of gender, age, settlement type and region, it is clear that Christmas is an important family holiday for Hungarians: the majority spend it with their families – only 5 percent with friends and 3 percent alone – and only 1 percent of respondents do not celebrate.
Related news
National protein research: This is how Hungarians stand in terms of protein intake
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Trade isn’t an obstacle – it can also be a tool for sustainability
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Addressing Generation Z on the beverage market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
KSH: retail turnover in August exceeded the same period of the previous year by 2.4 percent and the previous month by 0.8 percent
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NGM: purchasing power is increasing, retail trade is expanding – family tax cuts and food vouchers for pensioners are further strengthening turnover
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >K&H Analyst Commentary: There is still room for expansion in Hungarian stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >