Magazine: Meeting at Bonafarm
Krisztián Király, business development manager of Pick Szeged Zrt. was the host of the POPAI meeting held on 10 October. Anna Zsapka, Pick Szeged Zrt.’s brand and digital marketing manager gave a presentation about what the PICK and HERZ brands do in the digital world. Junior brand manager Flóra Ujfaludi introduced how the company backed the launch of PICK Fresh meat online.
Nóra Nagy, marketing communication specialist of Sole-Mizo Zrt. gave an insight into the MIZO Milk Shake TRND campaign and the world of influencers. POPAI Hungary president Ágnes Csiby spoke about the POPAI Awards in Moscow and store visits in the Russian capital, Artmatch managing director Attila Kolonics introduced new POS tools, while digitálisreklám.hu’s marketing manager Ágnes Péczely-Tóth gave a presentation about indoor and outdoor screens, contents and services. //
Related news
Frightfully delicious flavours from Mizo!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New CFO at Bonafarm Group
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Hungarians say food waste is as big a problem as climate change
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The success of Hungarian products in PENNY remains unbroken
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >ALDI entertains you with a scary short film this Halloween
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
