Magazin: Találkozó a Bonafarmnál
Az október 10-i POPAI találkozón a házigazda Király Krisztián, a Pick Szeged Zrt. business development managere volt, aki a Bonafarm Csoport történetét és tagvállalatait is bemutatta. A POPAI Magyarország Egyesület 2019. éves mottója: „Digitalizáció vagy amit akartok” szellemében a találkozón a vendéglátó nagy magyar márkáinak online megjelenését ismerhették meg az egybegyűltek.
Zsapka Anna, a Pick Szeged Zrt. brand manager & digital marketing managere „PICK és HERZ – nagy múltú márkák a digitális világban” címmel ismertette a célcsoport- és márkaüzenet-függő tartalmak és csatornák jelentőségét.
Ujfaludi Flóra, a Pick Szeged Zrt. Junior brand managere egy, kategóriájában egyedülálló megjelenést mutatott be „PICK Friss hús bevezető kampány online támogatása” címmel.
Nagy Nóra, a Sole-Mizo Zrt. marketingkommunikációs specialistája pedig a tejital-innovációkhoz kötődő „MIZO Milk Shake TRND kampány” és az influencer világ rejtelmeibe nyújtott különleges betekintést.
Bevezetőként Csiby Ágnes, az Egyesület elnöke az orosz POPAI Awards kiállításon és moszkvai boltlátogatásain szerzett tapasztalatairól számolt be. Kolonics Attila az Artmatch ügyvezetője olyan új eszközöket mutatott be, amelyekkel a vásárláshelyi eszközök látványossá tehetők, vizibilitásuk és hatékonyságuk növelhető. Péczely-Tóth Ágnes, a digitálisreklám.hu marketingvezetője pedig a kültéri és beltéri képernyők, tartalmak, szolgáltatások lehetőségeit ismertette videókkal színesített előadásában.
A prezentációkat élénk és interaktív figyelem övezte, közben és utána záporoztak a kérdések az előadók felé. //
Kapcsolódó cikkeink
Mizo light ízesített italok
2022 tavaszán a Mizo light kakaó mellé megérkezik a light…
Tovább olvasom >Magazin: Kosztmodern
Folyamatosan bővülő, dinamikusan fejlődő kategória a finger foodoké. Sikerüket széles…
Tovább olvasom >A tejipar innovátoraként uralja a piacot a Mizo
A Bonafarm – mely a régió egyik meghatározó élelmiszergazdasági vállalatcsoportja…
Tovább olvasom >További cikkeink
Elemzők: tovább gyorsult a bérkiáramlás
Márciusban felgyorsult a keresetek növekedési üteme, és a vállalkozások nem…
Tovább olvasom >AM: hamarosan elfogadják az új nemzeti akvakultúra stratégiai tervet
Hamarosan elfogadják az új nemzeti akvakultúra stratégiai tervet, amely célul…
Tovább olvasom >Az EU keleti tagállamait sújtja leginkább az élelmiszerek drágulása
Az Európai Unió keleti tagállamait sújtja leginkább az élelmiszerek drágulása…
Tovább olvasom >