Szofi paper napkin buyer wins Suzuki Vitara
A shopper from Ózd won the main prize, a Suzuki Grand Vitara, in the promotion campaign called ‘Colour Hungary with HEARTS’. Nearly 19,000 consumers registered for the prize game and almost 70,000 product codes were uploaded. Hungarian Product’s promotion campaign had a 14-percent conversion rate – nearly3 times bigger than the average. //
Related news
Latest global phenomena discussed in the Mesterművek business club
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >We took you on a flight! (Part 1)
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >“Businesses want to survive and grow”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Italian wines at the Winelovers Wine Awards: discover the heritage, taste the future
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Yettel: a new era for SMEs in digital business solutions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Gold medal and Champion award winning wines on the shelves of Lidl stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

