Szofi paper napkin buyer wins Suzuki Vitara
 A shopper from Ózd won the main prize, a Suzuki Grand Vitara, in the promotion campaign called ‘Colour Hungary with HEARTS’. Nearly 19,000 consumers registered for the prize game and almost 70,000 product codes were uploaded. Hungarian Product’s promotion campaign had a 14-percent conversion rate – nearly3 times bigger than the average. //
A shopper from Ózd won the main prize, a Suzuki Grand Vitara, in the promotion campaign called ‘Colour Hungary with HEARTS’. Nearly 19,000 consumers registered for the prize game and almost 70,000 product codes were uploaded. Hungarian Product’s promotion campaign had a 14-percent conversion rate – nearly3 times bigger than the average. //
Related news
Successful collective support for Hungarian products – Agora 11
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >“Businesses want to survive and grow”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The 2025 Retail Award of Excellence for Hungarian Products has been presented
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
(HU) Olasz boros áttörés Budapesten: 11 pincészet, 33 érem a Winelovers Wine Awards-on az ITA támogatásával
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >ProForm Ltd. expands with a new product range and sales channel: Swedish bowls for catering and home consumption
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >POS Media Hungary: new name for the market leader point-of-sale marketing agency
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
 
                     
                     
                     
					 
					 
					