Szofi paper napkin buyer wins Suzuki Vitara
A shopper from Ózd won the main prize, a Suzuki Grand Vitara, in the promotion campaign called ‘Colour Hungary with HEARTS’. Nearly 19,000 consumers registered for the prize game and almost 70,000 product codes were uploaded. Hungarian Product’s promotion campaign had a 14-percent conversion rate – nearly3 times bigger than the average. //
Related news
The role of Hungarian product trademarks has further strengthened
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Hungarian Product trademark gives companies a sense of community and customers reliable quality
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Auchan launches its local supplier program in Debrecen
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
“Soproni has been there with people in the small and big moments for generations”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Strategic acquisition completed: Eisberg Hungary Kft. is now part of Green Factory
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Committed to the future of modern, sustainable and quality-oriented pasta production
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >