MVI supports the campaign of the nationwide association for ipeople living with a heart condition, SZÍVSN: the Heart Friendly Restaurant campaign started in February and is implemented by 20 coordinators. The programme aims at familiarising people with the role a healthy diet can play in preventing cardiovascular diseases. In the first phase of the programme, interested restaurants are asked to put heart-friendly dishes on their menu for a month. //
Related news
Kärcher’s “Clean Shelter” public vote has closed – three animal shelters have received support in the company’s new social responsibility program
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Intuition can’t be learned
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Taxes and proportions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Ice cream as a season-extending product
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The stars were shining bright
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Egy egészen hatékony kempingfőző – A nap videója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
