Love it! It is good for me! Autumn campaign from Cerbona
The Székesfehérvár-based company, known for its mueslies and muesli bars is promoting its new products and new image.
Owned by the Naponta Kft. since 2012, the Cerbona continuously aspires to be a domestic love brand and this year the company managed to take another step to reach this goal. The brand since the beginning of 2016 announced a tender for the renewal of the complete Cerbona product portfolio’s packaging design and to create the design of the new product lines. The multi-round tender, was won by the Kaméleon Reklám Kft. (Chameleon Advertising Ltd.)
Related news
NAK launches campaign on conscious meat consumption from Remény farm
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Coca-Cola and Disney teamed up for great success
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Persil’s September campaign supports assistance dogs
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The start of school brought the second strongest week in the history of Kifli.hu
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A new investor arrives at Real Nature Kft. – in the name of stability and growth
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl continues its partnership with the UEFA Europa League and the UEFA Conference League
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >