Love it! It is good for me! Autumn campaign from Cerbona
The Székesfehérvár-based company, known for its mueslies and muesli bars is promoting its new products and new image.
Owned by the Naponta Kft. since 2012, the Cerbona continuously aspires to be a domestic love brand and this year the company managed to take another step to reach this goal. The brand since the beginning of 2016 announced a tender for the renewal of the complete Cerbona product portfolio’s packaging design and to create the design of the new product lines. The multi-round tender, was won by the Kaméleon Reklám Kft. (Chameleon Advertising Ltd.)
Related news
“Food is everything to us” – says Tesco’s new campaign focusing on excellent ingredients
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Star Wars fans can collect 17 new character designs by buying Coca-Cola products
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Campaign for self-identity
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Pink trucks and contemporary artists and influencers set hope in motion
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >SAP: A big leap in PwC’s enterprise resource planning
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Adidas revenue up 3 percent in third quarter
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

