The Hungarian Tourism Agency is campaigning with personalized messages in nearby countries
The communication emphasized that in the recovery from the coronavirus pandemic, it is essential that not only domestic tourism be relaunched, but that foreign travelers gradually begin to return at the same time as borders are opened.
During the campaign period from 16 June to the end of July, for the first time in Germany, Austria, Slovakia, the Czech Republic, Poland, Serbia and Romania, MTÜ will start communicating, mainly using digital platforms, with short image films and other advertisements on Facebook and YouTube for families and groups of friends planning to travel to nearby countries, they write. (MTI)
Related news
Csodásmagyarország.hu has conducted a survey of the most beautiful viewpoints in Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MSZÉSZ helps hotels with a new advisory program
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tourism organization: negative sentiment in the sector in Brussels
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Csodásmagyarország.hu has conducted a survey of the most beautiful viewpoints in Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Egy ravioli, amit látni kell – A nap videója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) A nap mondása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >