Személyre szabott üzenetekkel kampányol a Magyar Turisztikai Ügynökség a közeli országokban
A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) a nemzetközi Budapest-kampánnyal párhuzamosan elindította Magyarországot népszerűsítő kampányát is, a hirdetések 2020 nyarán először azoknak az országoknak a lakóit szólítják meg, amelyek Magyarországtól autóval is elérhető távolságban vannak – közölte az ügynökség az MTI-vel.
A közleményben kiemelték: a koronavírus-járvány utáni felépülésben kiemelten fontos, hogy ne csak a belföldi turizmus induljon el újra, hanem a határok megnyitásával egy időben fokozatosan elkezdjenek visszatérni a külföldi utazók is.
A június 16-tól július végéig tartó kampányidőszakban először Németországban, Ausztriában, Szlovákiában, Csehországban, Lengyelországban, Szerbiában és Romániában kezdi el a kommunikációt az MTÜ, elsősorban a digitális platformokat használva, így a Facebookon, YouTube-on rövid imázsfilmekkel és egyéb hirdetésekkel üzen a közeli országok utazást tervező családjainak, baráti társaságainak – írják a közleményben.
A WOW Hungary országmárka alatt futó kampány célja felhívni a figyelmet arra, a koronavírus járvány után Magyarország készen áll vendégül látni a turistákat.
Az MTÜ közölte, kampányai során először nemcsak saját nyelvükön szólítja meg az utazást tervezőket, de minden célországban más és más kisfilmeket mutata be, és a különböző célcsoportoknak különböző üzeneteket fogalmaz meg. Valamennyi filmben közös, hogy felhívják a figyelmet Magyarország vízkincseire.
A kampány későbbi szakaszában, a digitális és közösségi platformok mellett bizonyos célpiacokon televíziós és közterületi hirdetésekben is megjelennek majd a WOW Hungary – Wellspring Of Wonders országmárka alá tartozó üzenetek, ezzel is tovább építve a kommunikációs platformot – tájékoztatott az MTÜ. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Visit Hungary: Nyíregyházára és Varsányba látogatott az Európai Virágos Városok és Falvak zsűrije
Nyíregyháza és Varsány képviseli Magyarországot az Entente Florale Europe, azaz…
Tovább olvasom >Az utazás jövője: mesterséges intelligencia válthatja le az utazási irodákat
A turizmus világszerte robbanásszerűen növekszik, különösen Ázsiában, ahol a bővülő…
Tovább olvasom >Filmvetítéssel és késő esti nyitvatartással is várják a fővárosi fürdők nyáron a közönséget
Az iskolai nyári szünet kezdetével változatos programokkal várják a vendégeket…
Tovább olvasom >További cikkeink
A balatoni gasztronómia új szintje
Fajsúlyos változás előtt áll a balatoni vendéglátás és szakképzés: a…
Tovább olvasom >Stabilan tartja magát a SZÉP-kártya – még ha nem is a Balatonnál
Bár kissé csökkent a népszerűsége, a SZÉP-kártya továbbra is a…
Tovább olvasom >Ragyogás – A nap videója
A profi ízkompozícióival már számos szakmai díjat elnyert ausztrál Black…
Tovább olvasom >