Witty product coding concept
🎧 Hallgasd a cikket:
Just a few weeks after Burger King unveiled its new corporate design, McDonald’s introduced its new packaging concept, which was made by creative agency Pearlfisher. The new graphical elements are playful and witty, and perhaps what is even more important: they make the contents identifiable at a glance.
//
Related news
McDonald’s celebrates Christmas with friends with a Generation Z TikTok sitcom
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Help woven into socks: by buying a pair, anyone can support sick children and their families
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Jenő Rácz dreamed up the latest menu for the Hungarian McDonald’s
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
A digital competence center will be established to support small tourism businesses
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Visit Hungary: hundreds of thousands of travelers spent the autumn break in Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MNB: travel insurance conditions have changed
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

