Witty product coding concept
🎧 Hallgasd a cikket:
Just a few weeks after Burger King unveiled its new corporate design, McDonald’s introduced its new packaging concept, which was made by creative agency Pearlfisher. The new graphical elements are playful and witty, and perhaps what is even more important: they make the contents identifiable at a glance.
//
Related news
Help woven into socks: by buying a pair, anyone can support sick children and their families
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Jenő Rácz dreamed up the latest menu for the Hungarian McDonald’s
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Research: How different generations view social labels
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
Hand-made mini dessert wonders were served at Gundel’s table
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The hand luggage war has reached Brussels – the foundations of the low-cost model are in danger
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Addressing Generation Z on the beverage market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >