Szellemes termékkódolás
Alig pár héttel azután, hogy a Burger King bevezette új corporate designját, a McDonald’s is bemutatta világszerte bevezetni tervezett csomagolásdizájnját. A Pearlfisher kreatív ügynökség által készített új vizuális elemek könnyed érzéseket vannak hivatva közvetíteni.
Nos, hogy ezek nálunk is kiváltanak-e majd mekis életérzést, az megjósolhatatlan, de az új grafikai elemek valóban játékosak, szellemesek, és ami a legfontosabb, végtelenül egyszerűen, de jól azonosíthatóan jelzik tartalmukat. A sajtburger csomagolásán egy sárga csík, a tojásos muffinén egy alig stilizált tükörtojás, a Filet-O-Fishen néhány hullám: könnyen dekódolható a teljes választék. A sült krumpli kartontasakja maradt sima piros, de abban is van némi truváj: a belsejét nyomják meg hasábformájú sárga csíkokkal. //
Kapcsolódó cikkeink
A sarki fény is beköltözik Nyugati téri Mekibe az adventi időszakban
A McDonald’s Nyugati téri egységének egyedi attrakciója, a fényfestéssel és…
Tovább olvasom >A Beyond Meattel társulva kínál a McDonald’s növényi csirkefalatokat Franciaországban
Új növényi alapú terméket vezetett be a McDonald’s a Beyond…
Tovább olvasom >A McDonald’s egy év alatt megduplázta megváltozott munkaképességű munkavállalói számát
A fogyatékkal élők világnapja alkalmából a hazai McDonald’s büszkén jelentette…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az ételárus nehéz kenyere – A nap videója
A film információi szerint 10 dollárcent egy adag ebből az…
Tovább olvasom >„Kényelmi” tálca – A nap képe
A hirtelen mozdulatok sem okozhatnak kárt a Couch Drink +…
Tovább olvasom >