Hotel food service, 2022
The attitude of hotels to the assessment of the weight of F&B (food and beverage) services has changed a lot in the last 2-3 years – the latest VIMOSZ newsletter quotes the Hotstats analysis.
He calls attention to a new phenomenon in the Hotstats blog. Until now, hoteliers have treated F&B as loving the B, while the F for food would have been deciphered whenever possible. Now, however, the analysis of statistics and hotel profit and loss statements shows that the perception of food traffic has changed from pejorative to positive. So, while previously it was a necessary evil, where even zero was difficult to achieve as a result, now, with the appearance of new types of hotels, guests’ tastes have also changed, and thus the presence of F&B income has become much greater.
Related news
Digital development
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The atmosphere in tourism near peak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tourism could be a top sector this year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Another sales tax is the SZÉP card transaction fee in retail
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) És ez nem is kisállat-kereskedés – A nap képe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) A nap mondása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

