Successful first half of the year for Heineken
Thanks to the hot summer and growing demand for quality beer in the Asian market, Heineken products performed much better than expected in the first half of 2017. Profit increased by 5.9 percent to EUR 1.81 billion. CEO Jean-François van Boxmeer told that they had realised organic growth in volume, value and profit alike. Europe did much better than expected, especially the markets of Central Europe.
Related news
Important data arrives before the holidays: it’s no longer embarrassing to say no to alcohol
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Heineken launches WhatsApp technology that swaps voice notes for beers in pubs
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Amazon reduces seller fees in Europe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Christmas shock in commerce: for the first time, we can pay with bank cards in fewer places
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian Confectionery Manufacturers Association: trends in 2025 and prospects for 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Most grocery chains will be open until noon on December 24th
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
