Successful first half of the year for Heineken
Thanks to the hot summer and growing demand for quality beer in the Asian market, Heineken products performed much better than expected in the first half of 2017. Profit increased by 5.9 percent to EUR 1.81 billion. CEO Jean-François van Boxmeer told that they had realised organic growth in volume, value and profit alike. Europe did much better than expected, especially the markets of Central Europe.
Related news
“Soproni has been there with people in the small and big moments for generations”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tariff war: Europe moved first, Magyar Posta waited
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Wholesale platform Faire expands in Europe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Dr Zoltán Pogátsa on the Hungarian economy: neither the golden age, nor an apocalypse
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Eurozone GDP grew by 0.1 percent in the second quarter compared to the previous quarter
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: industrial production decreased by 1.0 percent compared to the same period of the previous year, expanded by 2.0 percent compared to the previous month
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >