Sikeres első félév a Heinekennél
A meleg nyárnak és Ázsiában a minőségi sörök iránt megnőtt keresletnek köszönhetően a Heineken jóval túlszárnyalta az előzetes várakozásokat. A világ második legnagyobb sörgyára 5,9%-kal, 1,81 milliárd euróra növelte nyereségét az év első hat hónapjában – a legpozitívabb előrejelzés is csak 1,75 milliárd eurót jósolt. Jean-François van Boxmeer, a cég vezérigazgatója elmondta:
– Nagyon erős eredményeket produkáltunk minden régióban. Organikus növekedést értünk el mennyiségben, eladásokban és nyereségben egyaránt. Európa a vártnál jobban teljesített, főleg a közép-európai régió fejlődött sokat, de megmaradt az előretörés Amerikában, Afrikában és Ázsiában is.
A Heineken egyik legnagyobb piaca Mexikó és Nigéria mellett Vietnam, ahol a Tiger brand hozta a legnagyobb növekedést. A cég jelentősebb beruházásaiból kiemelendő, hogy sörgyárat nyitott Elefántcsontparton. A Heineken sörök utáni kereslet világszerte 2,6%-kal nőtt.
Kapcsolódó cikkeink
A Heineken 0.0 a mozivászonra gurul: új fejezet a mértékletesség kultúrájában az F1® THE MOVIE-val
A Heineken 0.0 hivatalos partnerként csatlakozott az Apple Original Films F1®…
Tovább olvasom >Fulfilment szolgáltatást vezet be Európában az AliExpress
Új logisztikai szolgáltatást indít Európában az AliExpress Local+ néven, amely…
Tovább olvasom >2,75 milliárd dolláros beruházást jelentett be a Heineken Mexikóban
A Heineken mintegy 2,75 milliárd dollár értékű beruházást hajt végre…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Kismértékben emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe júniusban a hús, tejtermékek és növényi olajok drágulása miatt
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >