Sikeres első félév a Heinekennél
A meleg nyárnak és Ázsiában a minőségi sörök iránt megnőtt keresletnek köszönhetően a Heineken jóval túlszárnyalta az előzetes várakozásokat. A világ második legnagyobb sörgyára 5,9%-kal, 1,81 milliárd euróra növelte nyereségét az év első hat hónapjában – a legpozitívabb előrejelzés is csak 1,75 milliárd eurót jósolt. Jean-François van Boxmeer, a cég vezérigazgatója elmondta:
– Nagyon erős eredményeket produkáltunk minden régióban. Organikus növekedést értünk el mennyiségben, eladásokban és nyereségben egyaránt. Európa a vártnál jobban teljesített, főleg a közép-európai régió fejlődött sokat, de megmaradt az előretörés Amerikában, Afrikában és Ázsiában is.
A Heineken egyik legnagyobb piaca Mexikó és Nigéria mellett Vietnam, ahol a Tiger brand hozta a legnagyobb növekedést. A cég jelentősebb beruházásaiból kiemelendő, hogy sörgyárat nyitott Elefántcsontparton. A Heineken sörök utáni kereslet világszerte 2,6%-kal nőtt.
Kapcsolódó cikkeink
A brit Tesco szerint minden eddiginél több alkoholmentes ital fogyhat idén karácsonykor
A brit Tesco idén karácsonykor minden eddiginél nagyobb keresletre számít…
Tovább olvasom >Díjeső a 15. POP versenyen
Ötödik alkalommal nyerte el a Coca-Cola HBC nevezése az „Év…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >