Starbucks: new environmental plan means more plant-based dishes on menus
Starbucks has announced a renewed focus on sustainability that marks a step-change for the company and includes expanding plant-based menu options.
Following a global assessment of the carbon, waste and water footprint of its operations and supply chain, chief executive officer Kevin Johnson announced five environmental strategies that will move the company towards a resource-positive future.
Targets set for 2030; trials taking place in 202
Related news
AM: Development of Hungary’s most valuable water snail habitat has begun
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >IKEA celebrates the 40th birthday of Swedish meatball with a plant-based falafel
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >PepsiCo taps into protein boom with 3 beverage innovations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Signature 40 – the region’s new common language: An interview with founders Márton Nagy and Ádám Vaszary on the new dimension of the Signature Platform in 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Superbrands celebrated again in 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Karácsonyi tv-reklámok 2025 – indul a közönségdíj szavazás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
