Starbucks: new environmental plan means more plant-based dishes on menus
Starbucks has announced a renewed focus on sustainability that marks a step-change for the company and includes expanding plant-based menu options.
Following a global assessment of the carbon, waste and water footprint of its operations and supply chain, chief executive officer Kevin Johnson announced five environmental strategies that will move the company towards a resource-positive future.
Targets set for 2030; trials taking place in 202
Related news
IKEA celebrates the 40th birthday of Swedish meatball with a plant-based falafel
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >PepsiCo taps into protein boom with 3 beverage innovations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Ministry of Agriculture pays special attention to the protection of the Hungarian grasshopper mouse
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The Rural Entrepreneur of the Year awards were presented
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >100 years of Green Week
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Companies for the Future Award 2026 application period is now open
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
