Starbucks: new environmental plan means more plant-based dishes on menus
Starbucks has announced a renewed focus on sustainability that marks a step-change for the company and includes expanding plant-based menu options.
Following a global assessment of the carbon, waste and water footprint of its operations and supply chain, chief executive officer Kevin Johnson announced five environmental strategies that will move the company towards a resource-positive future.
Targets set for 2030; trials taking place in 202
Related news
Robust change in the coffee category
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Continuous renewal on the path to sustainability
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Starbucks helps baristas with AI
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Several prominent international speakers at this year’s Marketing Summit
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Downtown Beer Festival has begun
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Junior Prima Award Hungarian Awareness and Media Category 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >