Special franchise system from the Hajdúsági Bakeries group
The Hajdúsági Bakeries group developed a special farmers’ market franchise system for expanding the distribution of the group’s ‘smart’ products, Vitajó breads. These products contain a special combination of vitamins and minerals. Schools are now involved in organising programmes that promote following a more conscious diet. //
Related news
Campaign about the sustainability of meat consumption
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This is how store margins are changing now that the government has decided
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl strengthens its international commitment to conscious nutrition with WWF
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Retail sales in a trap of uncertainty
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: retail turnover in October exceeded the same period of the previous year by 3.1 percent and the previous month by 0.5 percent
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tradition and innovation characterize this year’s Christmas candy market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
