Smartphone boom in Hungary
Czech-owned company Mall Group – they operate the online shop Mall.hu in Hungary – organised the Black Friday promotion in 6 countries at the end of last year. Buying statistics from this period have revealed that it is in Hungary that smartphone use is spreading the most dynamically. While in 2016 only 29.2 percent of Hungarian shoppers visited Mall.hu from their mobile phone, in 2017 this proportion grew to 40.8 percent on Black Friday. It is also in Hungary that the highest proportion of women buy products in online shops. //
Related news
Christmas 2025: we start earlier, spend consciously and choose using AI
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Temu and Shein’s aggressive marketing strategy is reshaping the Black Friday market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Black Friday: From a one-day sale to a month-long shopping frenzy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
HoReCa Heroes 2025 awards presented
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Pessimistic consumer sentiment eased somewhat in the euro area in September
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Stable harvest, depressed prices – the Hungarian onion market shows a mixed picture this year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >