Smartphone boom in Hungary
Czech-owned company Mall Group – they operate the online shop Mall.hu in Hungary – organised the Black Friday promotion in 6 countries at the end of last year. Buying statistics from this period have revealed that it is in Hungary that smartphone use is spreading the most dynamically. While in 2016 only 29.2 percent of Hungarian shoppers visited Mall.hu from their mobile phone, in 2017 this proportion grew to 40.8 percent on Black Friday. It is also in Hungary that the highest proportion of women buy products in online shops. //
Related news
German Consumers Plan Lower Spending for Black Friday 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Christmas 2025: we start earlier, spend consciously and choose using AI
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Temu and Shein’s aggressive marketing strategy is reshaping the Black Friday market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Despite the challenges, the SME sector maintains its position in the Hungarian economy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Nébih is already preparing for the holidays – winter seasonal inspections are starting
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl’s new campaign celebrates customers’ favorites
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
